Gå til innhold

Hvor gammel er brukeren over deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

djlord er 17.

Ajaco er nok ca. 13 år, siden han trodde at denne tråden dreide seg om å fornærme hverandre.

Med denne oppførselen skulle man tro du er enda yngre enn 17. Hva er fornærmende? Det er en gjettelek, er det ikke?

Hva er det jeg har misforstått her? Jeg har ikke gjort stort annet enn å gjette på Ajaco's alder selv. Det må vel heller være han som har mistolket gjetteleken ved å utelate sin begrunnelse. Jeg synes det er fornærmende når folk ikke holder seg til reglene, synes ikke du?

Lenke til kommentar

djlord er 17.

Ajaco er nok ca. 13 år, siden han trodde at denne tråden dreide seg om å fornærme hverandre.

Med denne oppførselen skulle man tro du er enda yngre enn 17. Hva er fornærmende? Det er en gjettelek, er det ikke?

Hva er det jeg har misforstått her? Jeg har ikke gjort stort annet enn å gjette på Ajaco's alder selv. Det må vel heller være han som har mistolket gjetteleken ved å utelate sin begrunnelse. Jeg synes det er fornærmende når folk ikke holder seg til reglene, synes ikke du?

Jeg bare lurer på hvorfor du reagerte slik du gjorde. Det er jo veldig mange som kommer med tall uten begrunnelser her. Det er ikke noe "Ædda bædda, du er 17!".
Lenke til kommentar

Men for guds skyld da mann! Det er en høyst uhøytidelig gjettelek på et forum, og du tar det virkelig nær av at jeg gjetter noen år for lavt?

 

Det er ikke alltid man gidder å skrive like mye i en tråd som dette. Men dersom du absolutt føler et behov for hva grunnlaget for vurderingen min var:

 

Medlem Mars 2010. Tyder på at du ikke har oppdaget diskusjon.no før nå, noe som igjen (for meg) tyder på at du er en litt 'nyere' internetbruker enn en som har vært medlem siden 2002. Dessuten er avataren din en bil, det er svært mange 17år gamle gutter som intresserer seg for biler. Du har ikke stor bokstav i brukernavnet ditt, noe jeg annser på som en 'slurvefeil'. En litt eldre person ville gjerne tatt seg tid til å ha en stor bokstav i brukernavnet sitt. Og "djlord" taler for seg selv.

 

Fornøyd?

 

Tipper forøvrig CypheroN er 19.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...