Gå til innhold

Hvor gammel er brukeren over deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ment til han fyren før deg Ole-think.

Jeg vil ikke velge å kalle det som skryting da folk kan være interesserte i gamertaggen til andre forumedlemmer. Og ja, jeg er ikke aktiv på den norske fallout wikien. Så burde fjerne den ja. Men vil heller kalle det som en heller uvoksen ting. Å si at jeg skryter ved å ha gamertagen i signaturen. Så ved din heller umodne holdning vil jeg påstå at du er rundt 14 års alderen.

 

Ole-ThInK:

 

Jeg vil tippe du er rundt 20 årene, siden du tror jeg er 16 år pga bloggen.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Jeg ser meg nødt til å beklage at du annså mitt utsagn som negativt og "uvoksent", var aldri ment på en negativ måte, var rett og slett bare feil ordlegging fra min side.

 

Men tilbake til deg (igjen, ja) Jeg er fortsatt fast bestemt på at du er 16 år gammel, men dette utsagnet fikk meg til å stusse litt: "Jeg vil tippe du er rundt 20 årene, siden du tror jeg er 16 år pga bloggen." Her sier du at han er 20 år, fordi han påstår at du er 16, i mitt hodet henger ikke dette helt sammen.

 

EDIT: da jeg så ditt siste innlegg måtte jeg le. Jer har nemlig en lillebror på 12 år som liker å svare på akkurat den måten. "answer by offence"

 

Enda en EDIT: Da jeg så at ditt svar faktisk "tillhørte" til en annen tråd (ban brukeren over deg)forstod jeg hva du "mente". Derfor må du bare overse endringen jeg gjorde. Jeg står dermed på konklusjonen om at du er 16 år.

Endret av Baardish
Lenke til kommentar

Baardish:

Siden du ordla deg litt feil vil jeg revurdere alt og si at du er hvertfall 25/27. Også angående det ovenfor. Klokken er snart to på natten. Hvorvidt ting henger sammen da i det innlegget er et fett.

Så at du posta før meg. Jeg må skrive raskerere. Nei, du er nok nærmere 30-årene grunnet ditt språk. Også så jeg at jeg skreiv feil. Jeg forveksler tråder nå, kanskje på tida å ta natta før noe drastisk skjer.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

interessant begrunnelse må jeg si, tror ikke jeg kunne klart å trekke ut tallet 17 fra den begrunnelsen.

 

Men tilbake til din alder:

Er ikke mye informasjon som blir utgitt av navn, signatur eller formulering. Mitt eneste hjelpemiddel er da din avatar. Avataren har noe ungdommelig over seg, noe som en typisk 17 år gammel gutt kunne brukt. Derfor skyter jeg et skudd i mørket og tipper 17 år på deg.

 

EDIT: Syntes det var på tide at jeg fikk tippe på noen andre en Quackecry. Jeg har rett og slett ikke flere synspunkter om deg. Du er, og forblir, 16 år i mitt hode

Endret av Baardish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...