gobyfly Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 SKulle gjerne sett en post/nyhet når alle virker på Vista Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Originale UFO: Enemy Unknown.... best game ever!Toeren hadde noen litt irriterende problemer, og Apocolypse var bra, men kanskje litt under forventningene i forhold til hvor bra eneren var. Hvis noen gjør et seriøst forsøk på å revive UFO serien og beholder de elementene som gjorde originalen genial, så er den solgt Nærmeste hittil var UFO:Aftermath/aftershock som teknisk ikke var samme serie, og de gjorde også en rekke fatale designfeil. -Stigma Helt enig. Problemet med alle oppfølgerne var at de beveget seg for langt bort fra det opprinnelige spillet. I stedet for å utvide og finpusse på orginalen så ble spillet bare mer og mer ulikt seg selv Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 det underfundige er at jeg hadde sansen for gauss-våpen i to-ern dem ser en smule mer robuste ut den laservåpena fra en-ern, og har en helt genial lyd når dem avfyres Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvis jeg kjøper hele pakken , følger det med et program som gjør at jeg kan spille dem da ? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du får med dosbos ja Selv om jeg sliter med at spillet går for sakte med dosbox her. Altfor lav framerate og lag overalt. Kjipt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 er vel noen guider der ute for justering av dosbox... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du får med dosbos ja Selv om jeg sliter med at spillet går for sakte med dosbox her. Altfor lav framerate og lag overalt. Kjipt. Juster cpu-cycles i dosbox.inf, eller ctrl-F12 for å gjøre det mens du spiller. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ah yeah xcom 1 og xcom 2 har æ spillt ufattelig mange ganger om igjen. Kjøpte jo xcom 2 for et par mnd siden når det kom på steam for 5$, og det funka helt fint for xp. Hærlig at dem har nå gitt de andre spillene også. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Åh, du herlige nostalig! Hvor mange timer har jeg ikke sittet å drept romvesen. Skal lite kjøpe denne pakken ja! Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 OHMAGAWD IRRATIONAL JOBBER MED ET NYTT XCOM!?!? Ahhh... UFO Enemy Unknown er mitt desiderte favorittspill av all tid, og jeg har spilt dataspill siden jeg var fire år gammel, det vil si i snart 24 år. Det er bare å krysse fingerne for at de går tilbake til begynnelsen, og ikke tar opp der Apocalypse avslutter... Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hmm slitt med at går litt sakte når man ser jorda, og når man er å slås på bakken, men ellers når man er inni basen og kan bygge samt styre forskning og alt annet går det helt fint. Ellers hakke det :| gjorde det ikke på xcom 2 som kom ut først, men så les at noen skriver at versjonen av xcom 2 som kom ut først er windows versjonen. Men æ klare nå å spille uansett. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har nå brukt store deler av helgen samt mandags kveld til å spille. Har i tillegg kaste bort alt for mye tid på jobb med å lese guider osv.... Helt utrolig at et såpass enkelt spill kan tilby så mye. Savner virkelig flere slike spill. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noe av det morsomste med X-COM UFO er jo nettopp det ukjente, random-elementet, og det mye kritiserte og missforståtte turn-based combat... Tror det var noen som også nevnte Jagged Alliance, som jeg også er stor fan av. Det er noe sykt spennende i det å kontrollere mange enheter på én gang og samtidig bruket HJERNEN til å tenke strategi og taktikk, og ikke bare real-time strategi som oftest betyr en klikkefest og instinktive reaksjoner istedetfor utstrakt tenkning og forberedelse... UFO vil ikke kjøre på maskinen min... tro om jeg skal installere Jagged Alliance 2... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Knalltilbud for denne pakken (de to første som er de viktigste kvalitetsmessig er verdt mye mere alene). Tror jeg skal fleske til på dette tilbudet når jeg kommer hjem. **Redigert etter påminnelse om innholdet i artikkelen Endret 10. september 2008 av hardkjerne Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Har du lest saken du kommenterer? Den handler om at alle spillene i X-Com-serien er tilgjengelig på Steam for 15 US Dollars. Endret 10. september 2008 av mcgroven Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som vet om dette funker på XP/Vista? Huff, husker fortsatt TFTD, horribelt vanskelig til tider. Forbaskede hummermen! Chrysalis, (tror jeg de het) terror troppene til snakemen var også ekstremt irriterende til tider. Hmmz, vært spennende om gamer.no faktisk anmeldte disse spillene. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hummermenn var irriterende ja... eneste å gjøre var å omringe dem med storskyts... armor piercing funket, men vanskelig å treffe noe særlig... så det ble tungeksplosive torpedoutskytere, bombepakker man kastet, og håndholdte HE kanoner og autokanoner Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hummermenn var irriterende ja... eneste å gjøre var å omringe dem med storskyts... armor piercing funket, men vanskelig å treffe noe særlig... så det ble tungeksplosive torpedoutskytere, bombepakker man kastet, og håndholdte HE kanoner og autokanoner nærkamp skal også være ett alternativ... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Huff, husker fortsatt TFTD, horribelt vanskelig til tider. Forbaskede hummermen! Chrysalis, (tror jeg de het) terror troppene til snakemen var også ekstremt irriterende til tider. hehe, jeg har lest noe om at sistnevnte monster har fått folk til å slakte hele byer fremfor å la dem bli monster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg