Svar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Var ute her om dagen og tok dette: Bildet er lett redigert i Aperture. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hmmm.... hvor er fokus på denne nypa? syntes det virket ufokusert... Mulig jeg tar feil, har null erfaring med macro..... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Fokuset ligger på bladet som kommer opp av nypa helt til venstre, resten er mer eller mindre ute av fokus. Har en verson der selve nypa er i fokus og resten er ute, men jeg syntes selv at denne versonen ble penest. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Selve nypa drar for mye oppmerksomhet i forhold til bladet som er i fokus, så jeg ville hatt fokus på nypa. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 jeg synes bildet er tøft, men hvordan får du til en sånn bakgrunn? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Bakgrunnen hadde jeg bare flaks ble som den ble (vist du tenker på den grønne bakgrunnen) Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 ok. ja, det var den jeg tenkte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå