Terminalen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hei en kompis av meg har en eldre modell av en forsterker, husker ikke hva den heter men det kan jeg finne ut, det som er problemet med den er at den ikke gir lyd fra seg selv om den er riktig koblet...når den står på fullt gir den så vidt lyd, hva kan det være? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er ikke uvanlig at transistorer går dukken hvis man spiller for høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Er det noen instillinger på den som kan ha gjort dette? Hvis den har en meny og fjernkontroll kan det jo være en innstilling langt inne i menytreet som er stilt feil. Eller er den kanskje av den gode gamle typen, med bare noen få hjul å vri på? Endret 16. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tørre lytter? Gå over komponentene som foreldes inni forsterkeren, mulig det er noe som er dødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Elektronikkspray på kritiske steder, er vel kanskje også en god idè. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kanskje potmeteret er slitt? Potmeteret er som en motstand som skaper volumet du ønsker (enkelt sakt). Det er volumbryteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Det var en av grunnene til at jeg foreslo en slik spray i posten over. Jeg har nemlig lest om folk som har gitt nytt liv til forsterkere med dette. Endret 17. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Men du nevnte ikke hvor han skal spraye... Takethat. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Men du nevnte ikke hvor han skal spraye... Takethat. Elektronikkspray på kritiske steder, er vel kanskje også en god idè. Mener Flerek dekker volumpotten med "kritiske steder". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) For alt trådstarter vet så kan det være strøminntaket. Til han neffor: Ro Ro dinbåt. Det var ikke jeg som starta. Det var du. Endret 18. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke kveruler. Nå har vi gjort det klart for trådstarter hva vi mener. Da er det ikke vits å prøve å ro seg i land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå