Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg har et lite problem med internet

Anbefalte innlegg

Jeg brukte Moizilla firefox, men når jeg søkte på google, å gikk innpå linken ble jeg automatisk sendt til enten en reklame side eller google's hjemmeside, så prøvde jeg å unstallere det å laste det ned på ny. Men når jeg søker på google nå kommer jeg ingen vei. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

EDIT: Jeg fikk til å instalere Mozilla, men når jeg søker etter noe på Google, kommer jeg rett til en reklame side.

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Hele pcen låste seg automatisk når jeg stod opp i dag. Men hadde en windows cd som jeg brukte å reparere med. Så nå virker det. Hadde mange programmer på pcen som jeg ikke trengte.

EDIT: Nå har jeg kjørt Ad Aware, CCleaner og kjører virusprogrammet nå. Nå virker det vertfall å søke på google.

Er det noen mulighet å blokkere Internet Explorer siden jeg bruker Mozilla? Pga at det kommer En feil har oppstått på internet hele tiden å jeg trykker Don't Send, så kommer det opp ca 10 minutt etter på, uten at jeg i det hele tatt bruker internet explorer.

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar

Hvis det dukker opp popups så kan maskinen ennå ha noe uhumskheter.

Et annet alternativ er at du har en mindre feil på tilkoblingen mot nettet pga tidligere spyware.

For å fikse tilkoblingen kan du gå i ledetekstvinduet (Kjør... CMD) og skriv inn: netsh winsock reset <enter> og restart deretter maskinen. Dette reparerer feil som spyware legger inn på nettverkstilkoblingen din.

Forøvrig bør du kjøre maskinen i sikkermodus når du skal scanne og rense den. Da slipper du at programvaren starter og ødelegger for rensing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...