Øystein.F. Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kva skal til for å gjere eit skytespel unikt? Ein halv million våpen. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hmm, får meg til å tenke en smule deus ex. men jeg gjetter meg til at historia kommer til å være mer diablo-tynn... Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Spørsmålet er om det har spillbarheten og funfaktoren til diablo, ser ut til å være et spill jeg skal teste ut i det minste. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (...) ein klasse. Kva klasse du vel å bruke, vil få innverknad på kor dyktig du er med forskjellige våpen. Kva klasse du vel å bruke, vil få innverknad på kor dyktig du er med forskjellige våpen. Grunnen til dette (...) Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Såg denne eg også, men no er det sagt, så moving on.. Ble litt glad inni meg då eg fann ut at co op split screen var mulig. I like! Har spelt gjennom Army Of Two og Gears Of War, så no er eg og min kompis stuck med Rainbow Six Vegas så lenge. Jaja, Bionic Commando Rearmed og Castle Crashers holder oss i ånde litt også, men vi foretrekker FPS merkelig nok. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det så veldig spennende ut. Det så ut som om skytedelen i seg selv var veldig bra, og våpen med syre og lynskade frister enormt Kan man sette på magiske steiner for å forbedre våpnene/legge til skade? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Veldig interessant!! Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Virker som Action RPG og sandbox perspektivet er i vinden for tiden. Dette hoeres jo nesten minst like kult ut som Fallout 3. Virker som en sjanger perfekt for en som har lyst aa utvide FPS horrisonten litt... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dette høres jo rent uanstendig morsomt ut. På tide at noen tør å modernisere diabloklone-sjangeren med å gjøre selve kampdelen om til FPS - og da tenker jeg skikkelig FPS, ikke den typen liksom-FPS HG:L opererer med - i stedet for tredjepersons/isometrisk perspektiv og klikking på ting for å smekke dem. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Først fikk jeg litt Fallout 3-vibber, men etterhvert virker det jo som om dette vil være vidt forskjellig fra det spillet. Som jo er bra.. Kva klasse du vel å bruke, vil få innverknad på kor dyktig du er med forskjellige våpen. Grunnen til dette er at dei er laga prosedyrisk. Du har kanskje høyrt om prosedyrisk animasjon. Dette blir brukt i til dømes det komande spelet Spore, der alle skapningane du lagar får animasjonen sin og ganglaget skapt prosedyrisk. Teknologien bak reknar ut korleis ting vil fungere utifrå korleis dei er samansett. Dette høres veldig stilig ut. Tenk om det vil komme så tydelig fram hvordan enkelt våpen funker på en gitt klasse (f.eks en Hunter med bazooka vil stå veldig ustødig, svaie fra side til side etc..) Hadde jo vært dritfett Føler at utviklerne virkelig har noe på gang med dette konseptet fps/rpg. Hvis både Fallout og Borderlands klarer å formidle dette på en solid måte, går vi en særdeles lys spillfremtid i møte! edit: Warthog der du kan bytte på å skyte/kjøre: awesome!! Endret 5. september 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Virket litt bra det her =D Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det virker lovende, og som et frisk pust av slaget FPS-spill virkelig kunne trenge av og til. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Fett. Håper det svarer til forventningene jeg fikk av denne sniktitten Endret 5. september 2008 av This is David Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg