Slugge Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Når jeg starter spillet står det: The Copyright protection information is invalid... noen som vet hva problemet er? skulle bare inn for å sjekke om det var patch kommet eller ei Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Når jeg starter spillet står det: The Copyright protection information is invalid... noen som vet hva problemet er? skulle bare inn for å sjekke om det var patch kommet eller ei Patchen ble utsatt. Har du kjøpt PAIN med den kontoen du prøvde å åpne det med? Kan det hende du har kjøpt det på en annen account som du har slettet fra PS3en din? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 mulig jeg har slettet den kontoen ja, mener jeg kjøpte det på min EU konto, men har slettet min første US konto så mulig jeg kjøpte den der :S hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) mulig jeg har slettet den kontoen ja, mener jeg kjøpte det på min EU konto, men har slettet min første US konto så mulig jeg kjøpte den der :S hva gjør jeg da? Da må du lage en ny bruker på PS3en og signe in med den kontoen du kjøpte det med. Så lenge man har kontoen man kjøper et spill med på PS3en kan man spille med de andre, men ikke vis kontoen slettes. BTW: Vis du tror du kjøpte det med eu-kontoen din, gå inn på PS store, klikk på View Downloads (oppe til høyre). Vis PAIN er i den listen er det den du kjøpte den med, vis ikke så er det en annen konto. Endret 4. september 2008 av Pesico Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 var på USA kontoen jeg kjøpte ja, og husker ikke log-inn så gg på meg! da mistet jeg ett par spill jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå