Ariana Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei alle sammen. Jeg har tatt teoriprøven den 03-09 og har 11 feil i denne prøven. Følgende feil har jeg. Fremkommelighet: 2 Mennesket i trafikken: 1 Plassering av kjøretøy: 2 Regulering av trafikk: 3 Trafikkulykker, uhell og miljø: 1 Vikeplikt: 2 Jeg vet ikke ret og slet hva betyr FREMKOMMELIGHET at jeg har to feil i. Hvem vet hva dette ordet betyr? Har prøvd på flere ordbok og men fant ikke det riktig svaret for dette ordet. Takk Lenke til kommentar
storkers Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) god framkommelighet er det vist det er bar asfalt feks.. dårlig er vist det er snø,gjørme,is osv men man kan og si at en bil med 4x4 har god framkommelighet på vinteren.eller at en rullestolbruker har dårlig framkommelighet rundt i byen.. bare noen eksempler.kom ikke på noe bedre forklaring. Endret 4. september 2008 av storkers Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kan anbefale deg kjøreboka: "Førerkortet - Lærebok Klasse B' av Bjarne Eikeland" og www.prove.no. Kom meg fint gjennom teori prøven da Lenke til kommentar
Ariana Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Er det samme FrAmkommelighet og FrEmkommelighet? Jeg mener med A og med E? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det samme FrAmkommelighet og FrEmkommelighet? Jeg mener med A og med E? Er det samme ja. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Her er den lappen du får med nå du klarer teoriprøven som viser hva som er under vært av de emnene du har feil på. PDF dokument med de forskjellige temaene Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er det samme FrAmkommelighet og FrEmkommelighet? Jeg mener med A og med E? Øh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå