Sjokoladefisk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Alle programene går på "svarer ikke" og jeg kan gjøre omtrent ingenting, etter en stund fryser rett og slett alt, og det eneste jeg kan gjøre da er og bevege musa rund om kring på skjermen, så jeg må restarte "manuelt" Dette har skjedd cirka 2-4 ganger i dag, Hva er problemet? Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er en fordel å opplyse litt mer enn det du gjør.. Hva slags maskin, OS, programmer, etc. Men jeg tar en sjanse.. Acer xxxxG maskin? Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Det er en acer 6920 med vista 32 bit, vist det skjer så skjer det et par minutter etter at dataen er skrudd på, ofte mens jeg holder på med firefox. (kan hende dette er noe merkelig som kun skjedde i går, har ikke opplevd det igjenn nå) Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Ingen som vet hva problemet kan være? virker som at det somregel skjer etter at jeg har insallert noe, omtrent uansett hva jeg går inn på så kommer det på "svarer ikke" er slik en stund, og så er alt normalt igjenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå