Khaffner Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) ### Cyclo sier: ### Da det kan være av allmenn interesse hvordan man kan få diskusjon.no på mobilen har jeg flyttet denne tråden til mobilforumet. ### Jeg har prøvd å gå inn på forumet gjennom en Sony Ericsson mobil og jeg liker ikke hvordan det er satt opp. Alt er over hverandre og feilmeldinger dukker opp. Om dette skjer på PDA-er, andre mobiler eller Iphoner vet jeg ikke. Skal forumet tilrettelegges for mobiltelefoner på lik linje som hardware.no snart? Hadde vært knall om dette ble gjennomført, er alltid fett med forum på farten! Endret 7. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bruk Opera Mini hvis du skal surfe på en vanlig telefon, da kan du lese forumet uten problemer (billigere er det og ...). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Vi har ingen planer per i dag om å utvide mobilstøtten mer enn det som eksisterer nå. Tips: Du kan lese forumet i "mobilmodus": https://www.diskusjon.no/lofiversion/ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Last ned Opera mini, fungerer ypperlig på vanlig mobiler. Har brukt dette før, og var utrolig fornøyd. Den innebygde nettleseren er etter min mening kun god for å laste ned opera mini. Så skriv inn mini.opera.com i nettleseren på mobilen, og prøv selv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Har brukt Opera Mini et par dager nå, og det er basically helt likt, bare litt raskere. Diskusjon.no ser fortsatt skada ut. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke med de siste versjonene av Opera Mini. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har versjon 4.1, hvor finner jeg nyere versjon? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er siste versjon. Hvordan ser det ut når du leser forumet? Har du oversikt over hele siden og mulighet til å zoome? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 www.Diskusjon.no er satt opp ca slik; Reklamebanner Linker til søstersidene i hulter og bulter Menyen min til forumet(Mine innlegg, meldinger, kontrollpanel osv.) Nyhetene; som vanligvis er høyt oppe på siden Listen med helt ferske innlegg, den som oppdateres jevnlig uten å oppdatere siden Forumstatistikk Liste over alle som er innlogget Liste over dagens bursdagsbarn Innstillinger som språk, skin osv. Fra topp til bunn, slik liker jeg det ikke. Om få dager kjøper jeg ny mobil med høyere oppløsning, vil det se annerledes ut da? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gå på meny-> verktøy-> innstillinger-> og fjern hanken som sannsynligvis er der på Mobilvisning. Kan ikke skjønne annet enn at den er aktivert. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Se der ja, det hjalp en del. Kan man velge å ikke zoome inn så langt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er så vidt jeg vet ingen måte å styre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå