eidriaen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kjæresten min har så og si forelsket seg i denne PCen, kanskje mest fordi den er rosaAAA! Skulle bestille den fra Netshop.no som eg alltid bestiller data/tilbehør fra, men de får den ikke inn før om en måned, og det er etter å ha allerede ventet en måned. Noen som har et tips om hvor eg kan få tak i denne pcen? Synest den ikke var så gale med litt større harddisk enn de fleste minilaptop. Tenkte på Acer Aspire One, men den finnest tydligvis bare i blå og hvit farge foreløpig. Rosa farge er veldig viktig Har vert så lenge siden eg har kjøpt noe på nettet, at eg har helt glømt hva alle nettbutikkene het. Komplett.no og Netshop.on er omtrent de eneste eg vet om Some help? Lenke til kommentar
bmjelde Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kjæresten min har så og si forelsket seg i denne PCen, kanskje mest fordi den er rosaAAA! Skulle bestille den fra Netshop.no som eg alltid bestiller data/tilbehør fra, men de får den ikke inn før om en måned, og det er etter å ha allerede ventet en måned. Noen som har et tips om hvor eg kan få tak i denne pcen? Synest den ikke var så gale med litt større harddisk enn de fleste minilaptop. Tenkte på Acer Aspire One, men den finnest tydligvis bare i blå og hvit farge foreløpig. Rosa farge er veldig viktig Har vert så lenge siden eg har kjøpt noe på nettet, at eg har helt glømt hva alle nettbutikkene het. Komplett.no og Netshop.on er omtrent de eneste eg vet om Some help? Jeg vet ikke annet enn bare å følge med på netshop og ps sine sider. Ps.no har epostvarsling, noe jeg benyttet meg av da fire rosa (yuck!) maskiner kom inn i midten av juli. Siden har jeg fortvilt prøvd å dekke til rosafargen... Wind er svært populær synes det som, så butikkene i Norge får neppe ta inn så mange som de ønsker. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå