Gå til innhold

MSI Wind Atom

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har så og si forelsket seg i denne PCen, kanskje mest fordi den er rosaAAA! :p Skulle bestille den fra Netshop.no som eg alltid bestiller data/tilbehør fra, men de får den ikke inn før om en måned, og det er etter å ha allerede ventet en måned.

Noen som har et tips om hvor eg kan få tak i denne pcen? Synest den ikke var så gale med litt større harddisk enn de fleste minilaptop. Tenkte på Acer Aspire One, men den finnest tydligvis bare i blå og hvit farge foreløpig.

Rosa farge er veldig viktig ;)

Har vert så lenge siden eg har kjøpt noe på nettet, at eg har helt glømt hva alle nettbutikkene het. Komplett.no og Netshop.on er omtrent de eneste eg vet om :p

Some help?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjæresten min har så og si forelsket seg i denne PCen, kanskje mest fordi den er rosaAAA! :p Skulle bestille den fra Netshop.no som eg alltid bestiller data/tilbehør fra, men de får den ikke inn før om en måned, og det er etter å ha allerede ventet en måned.

Noen som har et tips om hvor eg kan få tak i denne pcen? Synest den ikke var så gale med litt større harddisk enn de fleste minilaptop. Tenkte på Acer Aspire One, men den finnest tydligvis bare i blå og hvit farge foreløpig.

Rosa farge er veldig viktig ;)

Har vert så lenge siden eg har kjøpt noe på nettet, at eg har helt glømt hva alle nettbutikkene het. Komplett.no og Netshop.on er omtrent de eneste eg vet om :p

Some help?

Jeg vet ikke annet enn bare å følge med på netshop og ps sine sider. Ps.no har epostvarsling, noe jeg benyttet meg av da fire rosa (yuck!) maskiner kom inn i midten av juli. Siden har jeg fortvilt prøvd å dekke til rosafargen... Wind er svært populær synes det som, så butikkene i Norge får neppe ta inn så mange som de ønsker. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...