Spaz Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Jeg har nettop fullført Max Payne. Kanonbra spill!! Det er den beste singleplayer-opplevelsen jeg har hatt siden Half-Life. Nå skal jeg begynne å spille "No One Lives Forever". Jeg lånte det av en kamerat som ikke likte det noe særlig. Jeg har hørt at spillet skal være ganske bra. Har noen av dere spilt det? Hva synes dere om NOLF? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Synes det suger he3tep1kk. mvh (Objektive) Jørgen. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Jeg syns NOLF var bedre enn Max Payne på spillbarhet, men det er hver sin smak, siden du likte Max Payne såpass godt liker du sikkert ikke NOLF like mye, men det er et godt spill, mener jeg da. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Hos meg så er det vel 50/50 Max og NOLF. Kanskje et ørlite extra poeng til NOLF for veldig fantasifulle omgivelser. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 NOLF er ganske morsomt faktisk. Max Payne er bare "jobb" og ingen morro, mens NOLF får meg til å glise av kommentarene og våpnene. Tidsperioden er bare genial. *Travolta-steg!* fH Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Jeg mener at NOLF er helt sjeik. Veldig bra spillbarhet, geniale brett, bar historie og kule figurer. Grafikken er ikke i nærheten av Max Payne, men like fullt ut brukbar. Den delen av spillet der du er ombord i et fly og må hoppe ut i fallskjerm er fet. Pluss at du har mange våpen og gadgets, kort sagt snadder hele greia. mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Hvis du liker friske farger så er NOLF noe for deg. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 gå på http://www.gamecopyworld.com å last ned nudepatch til nolf. Da får du deg en god latter! :smile: Hvordan kommer jeg gjennom det oppdraget i det skipet? (det med alle kontainerene) Lenke til kommentar
Galder Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 NOLF og Max Payne et av de beste spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 Ja, enig der. Jeg hadde håpt at Red Faction skulle bli like bra. Neste håp er RTC Wolfenstein. Fremtiden vil vise. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 "tiden vil vise"?? velvel... Return To Castle Wolfenstein demo er jo allerede ute så den er jo verdt ett forsøk. har hørt masse positivt om den og en del folk har allerede begynt med klankamper og slikt. du finner den på http://www.fileplanet.com/index.asp?file=69443 og sikkert mange andre plasser Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Heh... RTCW-demoen er bare multiplayer dah. tema var vel singleplayer :wink: men RTCW gleder jeg meg til, har hørt mye spennende om det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå