Gå til innhold

Død K800i etter flashing!

Torethie

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

For noen dager siden prøve jeg å flashe mobilen min (SE K800i)

Da den var kom 2/3 deler av flashingen, stod det at eg skulle plugge ut mobilen, ta ut batteriet og koble den til igjen mens eg holdt på C- tasten. Eg hadde tatt av batteri-dekselet på mobilen fordi eg måtte ta det ut og inn igjen hele tida. Så hva skjeddde??? NATURLIGVIS skulle det forbanna batteriet dette ut midt i flashinga.

Nå er telefonen HELT dø, og infrarød porten blinker heller ikke som i noen tilfelle.

Er det noe håp? Kan jeg fiske det selv? Vet ikke om det hjelper men har GDFS fila enda.

Kan SE fikse mobilen vis eg sender den til reparasjon, har ikke kasselappen, så det blir vel veldig dyrt?

Håper noen kan hjelpe meg. Hadde virkelig blitt glad viss noen kunne hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er telefonen? Så lenge den er under to år er det ganske sikkert garanti. Ring Sony Ericsson for veiledning om hvor du skal sende telefonen. Kan også være lurt å gå dit du kjøpte telefonen for å få en kvitering å legge ved. Telefonen kan også leveres inn der den er kjøpt.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er telefonen? Så lenge den er under to år er det ganske sikkert garanti. Ring Sony Ericsson for veiledning om hvor du skal sende telefonen. Kan også være lurt å gå dit du kjøpte telefonen for å få en kvitering å legge ved. Telefonen kan også leveres inn der den er kjøpt.

Jeg har fått telefonen av en kompis som igjen har fått den av noen...osv. Og jeg kan ikke gå til butikken å be om kasselappen, fordi mobilen er bygd sammen av flere ødelagte SE K800i. Eg kan heller ikke levere den inn uten å betale en høy sum. Snakka med butikken i området her, de sa at det kosta 5-600 kroner å sende den inn til reprasjon, og få den tilbake igjen UTEN at noe var gjort. Så vis di skal fikse den i tilleg blir det en liten sum, vet ikke om eg gidder å betale det for en så "gammel" telefon.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er så mye og få gjort her, tipper den må til et service verksted for å få liv i den igjen. Og er den satt sammen av diverse telefoner osv, så hadde jeg heller investert i en ny enn og koste på den service, men det er opp til deg :)

Har egentlig ikke økonomi til en ny tlf nå, mopedlappen;) haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...