^fmj Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei Til tider lider jeg litt av repeat-spøkelset og med mindre jeg oppdager en ny sang vender jeg tilbake til gode gamle travere. Disse har så langt vært uslitelige, jeg blir aldri lei dem. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som er litt for glad i repeat-knappen til tider, så jeg tenkte vi kunne berike hverandre med god uslitelig musikk som vi kanskje ellers ikke ville funnet frem til. Her er noen godbiter som jeg stadig vender tilbake til: - The Cure - Friday I'm in love - The Proclaimers - I would walk 500 miles - Journey - Don't stop believing - Fleetwood Mac - Eyes of the world - Joe South - The games people play Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Her er et knippe av noen gode "gamle" låter jeg ofte kan vende tilbake til. - Stevie wonder - superstition - Michael Jackson - Thriller - Tower of power - what is hip - Weather Report - Birdland - The Sugarhill Gang - Rapper`s delight - Queen - Bohemian Rhapsody Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hører ALDRI på en sang to ganger på rad, men kan jo nevne noen sanger som får meg til å skue over repeatknappen og et mikrosekund tro at jeg vil høre den samme sangen på nytt; Oscar Peterson - Night Time Portishead - Roads Tori Amos - '97 Bonnie and Clyde. (verdens døleste sang, men har en tiltrekning til den, til tross) Loreena Mckennitt - The Mummer's Dance Paul Oakenfold - Set Me Free Radiohead - Like Spinning Plates (live version) ... ei litta salig blanding Endret 4. september 2008 av Kristiiin Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Master Of Puppets og ...And Justice For All - Metallica Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har ganske mange sanger jeg gjerne hører på gjentatte ganger på rad, så her er noen få: Country. Always on my mind - Skeeter Davis Dallas - Billie Joe Spears Crazy - Billie Joe Spears Cry - Lynn Anderson Rose Garden - Lynn Anderson Man in black - Johnny Cash Rock Free Bird (Live) - Lynyrd Skynyrd (fra Essential Lynyrd Skynyd) Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd Tuesday's gone - Lynyrd Skynyrd Stairway to Heaven - Led Zeppelin Metall Metal Heart - Dimmy Borgir Hunnerkongen's sorgsvarte ferd over steppene - Dimmu Borgir Sorgens kammer del 2 - Dimmu Borgir Battle Hymn - Manowar Dawn of battle - Manowar Courage (French Lyrics) - Manowar (foretrekker denne) Herz Aus Stahl (Live) - Manowar (fra albumet B-Sides of the Gods) The Unforgiven - Metallica One (Live) - Metallica (fra S&M albumet) Lenke til kommentar
corvald Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Whitesnake - Here i go again Guns'n Roses - Sweet child of mine Kiss - Iwas made for Loving you / Rock'n'Roll all night Uriah Heep - Free Me Whitesnake - Still of the night Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mannen I Den Vita Hatten (16 År Senare) - Kent og How To Disappear Completely - Radiohead. Disse to sangene kan spilles om og om igjen til jeg dør. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Megadeth - Hangar 18 Testament - Electric Crown Immortal - In My Kingdom Cold Death - Crystal Mountain The Black Dahlia Murder - Everything Went Black Megadeth - Peace Sells Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 No Big Deal er min favorittlåt. noensinne. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Her er et knippe sanger som spilles jevnt og trutt på pcn, ipoden, i bilen og i stua: Kamelot - A Sailorman's Hymn Mamas and the papas - Make Your Own Kind of Music MANFRED MANN'S EARTH BAND - QUESTIONS Rock Steady Crew - Hey You Rock Steady Crew Jennifer Rush - The Power Of Love Sputnik - Ungkarsvalsen Da Vinci - Tarquinia (eksempel på norsk kvalitetsmusikk fra 80'tallet) Sash! - equador Lenke til kommentar
catolap Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Metallica - Fade To Black Metallica - Disposable Heroes Guns n' Roses - Estranged Guns n' Roses - Patience Tenacious D - Tribute Johnny Cash - Folsom Prison Blues Seigmen - Döderlein Seigmen - Dråben Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Rock Steady Crew - Hey You Rock Steady Crew haha, kickass sang! Opeth-Closure er eneste jeg kommer på sånn umiddelbart. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Earth, Wind and fire - In the stone Gladsang det! Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Alle sangene til Nirvana Alle sangene til Sonic Youth Alle sangene til Elliott Smith Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Alt for mange i grunn. Et lite utvalg er: "Brita Wallevik - Et barn er et lite menneske", "Stein Ove Berg - Manda morra blues", "Stanley Jacobsen - Skigardsvise", "Ivar Medaas - Dar kjem dampen", "Gustav Lorentzen - Ikke slå", "Geirr Lystrup - Tony korporal", "Geirr Lystrup - Jentelokken", "Pink Floyd - Echoes", "Coca-Cola Christmas Song" (27.604 ganger på repeat for et par år siden), "Björn Afzelius - Tankar i Havanna", "Neil Young - Cortez the Killer (Live from Weld)", "The Beatles - Michelle", "Daft Punk - Television Rules the Nation / Crescendolls", "Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Remake)", "Fleetwood Mac - Albatross", "Peter Greene - Black Magic Woman", "Kent - Socker", "Garth Brooks - The Thunder Rolls", "Highwaymen - Highwayman", "Dire Straits - Brothers in Arms", "Mew - 156" etc etc. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Metallica - ...And Justice For All Stonegard - From Dusk Till Doom Stonegard - Arrows Stonegard - Hunter Metallica - Master Of Puppets Metallica - Damage, Inc. Metallica - Battery Endret 10. september 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Blir ALDRIG lei av: Nirvana - Lake of Fire Nirvana - Where did you sleep last night Jimi Hendrix - Bold as Love Radiohead - Reckoner Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Iron Maiden - Iron Maiden Kan høre på den om og om igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Blir aldrig lei av : AC/DC - Thunderstruck Van Halen - Panama Metallica - Master Of Puppets Guns'n Roses - Sweet Child Of Mine Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Iron man Raga Rockers - Slakt DumDumBoys - Englefjes DumDumboys - Metallic hvit Jokke og valentinerne - Her kommer vinter'n Jokke og valentinerne - Hyttetur Metallica - Master Of Puppets Iron Maiden - Run to the hills Og sikkert en del flere. Jeg er sikker på at jeg har hørt alle disse et sted mellom 100 og 1000 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå