Zappy Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg må reinstallere maskinen (virus ftw), men sliter hardt. Idet jeg restarter maskinen for å få den til å boote fra CDrom (har ikke floppy) skipper den hele POSTen så jeg ikke har noe mulighet å trykke DEL for å kommer inn i BIOSen. Jeg har funnet noen som har samme problem (med google), men fant ingen løsning der. Har prøvd å resette BIOS instillinger ved å ta ut batteri og flytte på jumper uten noen effekt. Har også prøvd å trykke på stort sett alle knapper under posten. Maskinen henger seg også like etter der POSTen skulle vært, når raid driverene kommer opp: JMicron PCIE - SATA II / IDE RAID Controller BIOS V1.06.56a Detect drive done, no any drive found. For å komme forbi dette må jeg trykke på f1, f2, f8, 12, eller del. Gudene vet hva, jeg bare hamrer på det så kommer jeg forbi av og til... Merkelig Hovedmålet er uansett å få reinstallert boksen... Noen ideer? EDIT: Nå kom den plutselig tilbake uten at jeg gjorde en damn shit. Meeerkelig. Men jeg klager ikke. Endret 4. september 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå