DummeGaas Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Etter å ha hatt problemer med norske bokstaver i forskjellige programmer, søkte jeg på forumet og fant et råd om å skifte /etc/sysconfig/i18n til: LANG="no_No.ISO8859-1 SUPPORTED=":no_No.ISO8859-1:no_NO:no" SYSFONT="latarcyrheb-sun16" Jeg gjorde dette. Det hjalp ikke på problemet(som ikke er helt kritisk, men litt irriterende), men når jeg starter opp et terminalvindu står det: bash: /etc/sysconfig/i18n: line 3: unexpected EOF while looking for matching `"' bash: /etc/sysconfig/i18n: line 4: syntax error: unexpected end of file Kan noen komme med råd? Lenke til kommentar
gunnarhalle Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Mangler en " i første linja. Skal se sånn ut: LANG="no_No.ISO8859-1" SUPPORTED=":no_No.ISO8859-1:no_NO:no" SYSFONT="latarcyrheb-sun16" Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Takker! Jeg og syntes det var rart, men det sto at det var slik to ganger i tråden, så jeg tenkte det var slik :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå