marcus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få auto oppdatert en web side f.eks hver 15 min? Finnes det et program som kan sørge for dette? Bruker ett program hver dag på jobben som alltid logger seg ut hvis det ikke har vært i brukt på ca.1 time.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Her er en addon til nettleseren mozilla firefox som skal kunne gjøre susen. Reload Every Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker Firefox 3, og jeg trenger ikke installere noen addons for å sette en side til å oppdatere etter en viss tid. Bare høyreklikk et sted på siden, og velg Reload Every (eller på norsk), og pass på at Enable er markert. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Noe som fungerer i explorer? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 kanskje kan du bruke; google web accelerator: http://webaccelerator.google.com/support.html lykke til Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Opera har en slik funksjon at du kan reloade en side hvert 1 sekund, 5, 10, 20, 5 min, 15 min, whatever, veldig nyttig. - X Lenke til kommentar
marcus Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Opera har en slik funksjon at du kan reloade en side hvert 1 sekund, 5, 10, 20, 5 min, 15 min, whatever, veldig nyttig. - X Hvor finner jeg denne funksjonen i opera? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Høgreklikk i sida --> Last på nytt kvart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg bruker Firefox 3, og jeg trenger ikke installere noen addons for å sette en side til å oppdatere etter en viss tid. Bare høyreklikk et sted på siden, og velg Reload Every (eller på norsk), og pass på at Enable er markert. Jeg bruker også FF3, men har ikke denne funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå