Gå til innhold

BK: The red pants.


ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nr 1 er kanskej det beste med tanke på kreativitet, men etterbehandlingen mangler en del.

 

nr 2 ble litt for lite orginalt, ikke mye spennende som skjer.

 

nr 3 har ganske kraftig flare (Eller kalles det det?) og ellers unaturlig og tamt oppsett.

 

nr 4 er grei nok, men lyssettingen blir for kunstig for meg.

 

Om du vil kan jeg rewedigere nr 1 slik jeg vil.

Lenke til kommentar

Nr 1 kunne hatt potensiale til å vært kult, men uheldige - svake og sikkert ganske tilfeldige skygger ødelegger litt.

 

En softbox fra siden vi ikke ser også?

Mangle catch light.

 

Kunne funket som mørk og dyster, med mindre flatt lys =)

 

Nr 2 har rett og slett ille belysning og etterbehandlign av øyne. Det blir alt for blast, og ingen spesielt godt plasserte highlights.

 

Nr3 har den beste poseringen, men TA AV GENSEREN (!!), og muligens bruk høyhelte sko da du tar helfigurer av jenter og du har nogenlunde kontroll over situasjonen :p

 

Poseringen er fin, og får fram kvinnelige kurver bra, men som sagt så bryter genseren veldigmed dette.

 

Og luk de store gressa foran henne, gi bildet litt mere punch, kunne levd med tøffere lysetting her også, ville gitt henne mere tredimensjonalitet og form.

 

Nr 4 er definitivt det bildet som er minst flatterende for henne, holdningen er ikke bra. Resten sitter heller ikkje spesielt godt.

 

Mao nr 3 og 1 er OK, nr 2 og 4 er ikke heeelt godkjent, but do keep on trying. Fint at du prøver deg på litt helfigurer osv, det er ganske krevende men morsomt da det sitter=)

Lenke til kommentar

Takker For mye hjelp. Mr Olsen. Bare prøv i vei.

 

Bilde nr to har jo gansike basik belysning, en blits skrått til venstre gjennom en paraply. Skal se å få bestilt meg to softbokser. Men cath light, fill light, rim light, noen som kan linke meg til noen gode linker? Lest litt på strobist men fant ikke helt det jeg lette etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...