ZoDz Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dårlig tittel men drit nå i det. Photoshoot med en veninne. Ble kansje litt vell mange bilder men dette går da sammen som en serie. Buykt to eksterne blitser trigga med PW. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg liker det siste best, men skulle ønske du hadde en form for seperajonslys. Modellen går i et med bakgrunnen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Mhm. Plaserte en blits på hvær side for å få en slaks vignetting rundt modellen og benken hu satt på. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nr 1 er kanskej det beste med tanke på kreativitet, men etterbehandlingen mangler en del. nr 2 ble litt for lite orginalt, ikke mye spennende som skjer. nr 3 har ganske kraftig flare (Eller kalles det det?) og ellers unaturlig og tamt oppsett. nr 4 er grei nok, men lyssettingen blir for kunstig for meg. Om du vil kan jeg rewedigere nr 1 slik jeg vil. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nr 1 kunne hatt potensiale til å vært kult, men uheldige - svake og sikkert ganske tilfeldige skygger ødelegger litt. En softbox fra siden vi ikke ser også? Mangle catch light. Kunne funket som mørk og dyster, med mindre flatt lys =) Nr 2 har rett og slett ille belysning og etterbehandlign av øyne. Det blir alt for blast, og ingen spesielt godt plasserte highlights. Nr3 har den beste poseringen, men TA AV GENSEREN (!!), og muligens bruk høyhelte sko da du tar helfigurer av jenter og du har nogenlunde kontroll over situasjonen Poseringen er fin, og får fram kvinnelige kurver bra, men som sagt så bryter genseren veldigmed dette. Og luk de store gressa foran henne, gi bildet litt mere punch, kunne levd med tøffere lysetting her også, ville gitt henne mere tredimensjonalitet og form. Nr 4 er definitivt det bildet som er minst flatterende for henne, holdningen er ikke bra. Resten sitter heller ikkje spesielt godt. Mao nr 3 og 1 er OK, nr 2 og 4 er ikke heeelt godkjent, but do keep on trying. Fint at du prøver deg på litt helfigurer osv, det er ganske krevende men morsomt da det sitter=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Var vel egentlig bare det første og tredje jeg likte. Enig i at gensern må vekk. Noen annet ille har jeg egentlig ikke å si om dem. Fine bilder, men ikke 100%. EDIT: De to jeg likte altså. Endret 5. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Takker For mye hjelp. Mr Olsen. Bare prøv i vei. Bilde nr to har jo gansike basik belysning, en blits skrått til venstre gjennom en paraply. Skal se å få bestilt meg to softbokser. Men cath light, fill light, rim light, noen som kan linke meg til noen gode linker? Lest litt på strobist men fant ikke helt det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Huff, tiff-fila blei 12MB Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg likte versjon 1 best.. Versjon 2 blir for unaturlig og får modellen til å se ut som en barbi dukke..(håret er best i versjon 2 tho) INGEN har silkemyk hud. Endret 5. september 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er uansett en sjanger innenfor fotografering. Lyse toner passer bra med silkemyk hud... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Sjanger eller ikke, jeg liker den ikke. Blir som å kalle hårfarge for naturlig.. Nutin is more natural than yourself. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Softinga ser grei ut. Tatt i litt for mye men det gjør ikke noe. Litt mer skeptisk til selektiv fargevalg. Men etter tiff fila å bedømme har du redigert bra^^ Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Slenger meg på med en egen versjon av nr 1: Har fiksa litt på skyggene og fjerna noen merker i huden, samt dytta på et klona lag med overlay, opacity=15% eller så. Bildet er knallbra i utgangspunktet, men jeg syntes det manglet en smule etterbehandling for å virkelig komme til sin rett. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Likte versonen din jpsalvesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå