Peritass Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har lkjøpt meg nytt skjermkort idag men får det ikke til å funke. JEg setter det i pci express porten min får ikke noe respons. Vifta på skjermen starter men jeg får ikke neo bilde. bruker normalt skjermkort i hovedkort fra før dett efunker, prøver og søker etter ny maskinvare i vista også når jeg kommer inn men finner ikke noe. Noen som kan hjelpe meg med forslag? Hovedkort: asus m2a-vm hdmi skjermkort geforce 8600 gt håper noen har peil Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har lkjøpt meg nytt skjermkort idag men får det ikke til å funke. JEg setter det i pci express porten min får ikke noe respons.Vifta på skjermen starter men jeg får ikke neo bilde. bruker normalt skjermkort i hovedkort fra før dett efunker, prøver og søker etter ny maskinvare i vista også når jeg kommer inn men finner ikke noe. Noen som kan hjelpe meg med forslag? Hovedkort: asus m2a-vm hdmi skjermkort geforce 8600 gt håper noen har peil Du har 2 skjermkort i pcen din nå? Har du sjekka om strømmen er i skjermkortet? har du prøvd en annen kontakt? Lenke til kommentar
dannyboy2k Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 De fleste nyere PCI-express skjermkort krever ekstra strøm, og har derfor en egen kontakt. Tipper det fulgte med en ekstra kabel med ca 6 pinner? Lenke til kommentar
maheath Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Står i manualen at når du installerer et PCI Express x16 kort må sette HDMI support to OFF i BIOS, ellers vil ikke du se noe skjermbilde. Prøvd det? ;-) Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Står i manualen at når du installerer et PCI Express x16 kort må sette HDMI support to OFF i BIOS, ellers vil ikke du se noe skjermbilde. Prøvd det? ;-) Tusen takk for hjelpen dette hjalp med engangs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå