odn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei har ei vennine som ikke for i gang camen sin opp mot msn. Noen som hvet noe om det? Mvh. Øystein D. N. Som snart vil se vennina si på cam snart wink.gif (PS: er denna lagt feil så unskyld) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fordi MSN messenger(for mac) ikke har webcam-støtte. Men det finnes andre klienter som har det, men dessverre så aner jeg ikke navnet på de. Lenke til kommentar
odn Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Fordi MSN messenger(for mac) ikke har webcam-støtte. Men det finnes andre klienter som har det, men dessverre så aner jeg ikke navnet på de. Takk for svaret verfall:D Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dere kan forsøke aMSN Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har Adium X med en plugin som gir meg webcam. =) Jeg har Adium X med en plugin som gir meg webcam. =) Kjapt google søk skal vel gi deg svar. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Om dere begge har mac så kunne dere vel brukt iChat? Men som Dassen sa så skal aMSN ha webcam-support Lenke til kommentar
odn Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Takk takk alle sammmen:D Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Mercury støtter webcam Lenke til kommentar
mirri Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Eller så kan man laste ned A-msn. Kjapt søk på nettet så finner du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå