Bllink Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Heisann, får snart ps3 i posten, og lurte dermed om det var noken som veit om noken BRA driftespel? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Min favoritt for tiden er Grid uten tvil. Det kommer du til å elske. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 kommer ann på hva du liker Hvis du liker og drifte uten att du trenger noe som helst av skills, bare sette i gang og drifte i time etter time uten og svette foran skjermen så er Juiced 2, spillet for deg, dog så og si ingen spiller det online lenger. Liker du derimot og trene deg opp, perfeksjonere drift kunsten så du kan drifte så nærme innsiden av svingen for og få max poeng så er Grid spillet for deg.(her finnes også Touge racing/drift) samt att en del spiller det online. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ja noke ala den duren du sa Frozt, det om Grid Men er vell ingen andre som er ganske likt Forca som enn får til X-box? Om noken har prøvd det? Endret 4. september 2008 av Bllink Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) har ikke xbox. men hvis du syns att grid driftingen hørtes inntresangt ut så last ned Grid demoen fra psn storen da vel når du får maskinen. du får teste 1 drift og 2 racing baner i demoen. juiced 2 demo finns også på psn. Endret 4. september 2008 av Frozt Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Nei har ikke X-box eg heller, men har sett på hos en kompis. Okei, så vist du meina at Grid er det absolutt heftigaste drifte spelet til ps3, så må eg nesten stole på deg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Grid, mest "realistisk" og driftingen er veldig bra. Så har du den gode fysikken i spillet også. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Okei, takker for fine svar alle sammen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Grid, mest "realistisk" og driftingen er veldig bra. Så har du den gode fysikken i spillet også. Sarkastisk? Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 litt irriterende i GRID er det at spillet registrerer ikke alle driftene dine, slik at du deretter mister komboen og blir forbannet. og konkurentene dine (single mode) er alt for dårlige. De scorer ca. 200 000 poeng hver runde, mens du scorer 20 - 30 millioner. GRID har ikke fokusert noe på driftingen, bare klasket noe sammen og kalt det drift! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Rart, synes ikke man trengte Mye skills for å drifte i GRID.. Trenger MYE mere Skillz i Live For Speed (Men, så er ikke dette kommet til PS3) Men, så er nok dette spillet som er best å drifte i... på Ps3... EDIT: litt irriterende i GRID er det at spillet registrerer ikke alle driftene dine, slik at du deretter mister komboen og blir forbannet. og konkurentene dine (single mode) er alt for dårlige. De scorer ca. 200 000 poeng hver runde, mens du scorer 20 - 30 millioner. GRID har ikke fokusert noe på driftingen, bare klasket noe sammen og kalt det drift! Amen To that.. Endret 6. september 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er det bare jeg som er elendig eller er GRID veldig vanskelig med ratt? Jeg har logitech g25. Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er ikke SÅ vanskelig. vanskeligere enn med sixaxis, men fortsatt enkelt. spiller med G25 jeg å Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er ikke SÅ vanskelig. vanskeligere enn med sixaxis, men fortsatt enkelt. spiller med G25 jeg å Jeg får vel øve da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå