stian-hg Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Heisann! Har lenge kjent til at det eksisterte et indie rock (post punk revival) band som heter Editors. Har på tross for at dette bandet ligger i min "nisje" aldri hørt noe særlig på de. Heldigvis har jeg nå hørt de to albumene som er gitt ut et par ganger og må si at en del av dette er helt genialt. Perferkt balanse mellom bra fart, fengende gitarriff og en utrolig fin og ekte vokal. Jeg er setter Interpol høyest i musikkverdenen. Editors blir av mange anmeldere og synsere beskyldt for å nærmest drive plagiat av Interpol, Bloc Party og andre (eksempel: http://www.groove.no/html/review/54185666.html). Jeg for min del synes dette er et flott bidrag innen sjangeren og på mange måter er de kanskje enda bedre enn de to overnevnte. Mål og mening med posten var egentlig å oppfordre de som liker sjangeren til å høre mer på disse. Mine favoritter: Munich Blood Fingers In The Factories Fall Bullets Open Your Arms An End Has A Start Bones The Racing Rats EDIT: leifer (sikkert flere her inne) Endret 4. september 2008 av stian-hg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå