Mr.Anki Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei. Har en laptop jeg bruker på skolen som har Vista innstalert. Synes enkelte ting går veldig trengt, blant annet å logge på selve maskinen. Så jeg vurderer å legge inn XP for at ting kanskje skal gå en del fortere. Men vil jeg merke stor forskjell om jeg bytter? Jeg bruker programmer som: - Photoshop - Dreamwear - Flash - Office pakke mm. Maskinen jeg bruker er en Asus Lamborghini VX2 med følgende maskinvare: Prosessor: Intel Core 2 Duo T7400, 2,16 GHz Brikkesett: Intel 945PM Minne: 2048 MB (DDR2-667, to moduler) Harddisk: 160 GB 7200 RPM Grafikkontroller: Nvidia GeForce Go 7700 512 MB Skjerm: 15,4" WSXGA+ (1680x1050) OS: Windows Vista Ultimate Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du kommer nok til å merke en god forbedring, så lenge du finner det rette driverene Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Ser at alle XP driverene ligger på Asus sine sider. Er det mulig å få Vista sin søk linje inn i XP? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Windows Desktop Search 4 finnes både til Xp og Vista Jeg tror nok du vil oppleve maskinen som endel raskere med Xp på den maskinen ja. Nå ser jeg at du kun har 2 GB RAM på en Vista Ultimate, noe som jeg synes ser veldig lite ut til det OS'et. (det kan hende maskinen tidvis oppleves som treg da maskinen må mellomlagre hele tiden. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Så det er mulig å få denne linjen i XP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå