Gotos Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei Lampen som hang i taket på soverommet mitt falt ned og landet på gulvet mens den sto på. Greia er at jeg ikke merket dette før en stund etterpå så det er blitt en liten svart flekk ( 3-4cm ) på gulvet. Det jeg lurte på var hvordan jeg kan fikse dette på enklest måte uten å bytte ut parkett etc. Jeg leier leiligheten forresten, og det var eieren av leiligheten som satt opp lampen. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dersom det ikke er brent langt ned, holder det kanskje å pusse bort det brente, og lakke over? Hvis ikke, kan du skjære/hugge ut slitelaget (3-4 mm) på det brente stykket (avgrens mot andre skjøter) og felle ned et nytt stykke. Nøyaktighet og en del jobb for å få det fint, men det er enklere enn å bytte gulv. Snakk med eieren først. Lenke til kommentar
byggmann Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 puss vekk flekken, så har du på ett par strøk med lakk over. må du pusse deg litt ned i parketten, så kjøper du bare litt parkett sparkel i samme farge som parketten , har på det, pusser ned litt å lakker over. mye enklere enn å lappe nedi en bit midt på gulvet, da dette sjelden blir bra me tanke på at parkett er levendeå vil trekke seg sammen og utvide seg med tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå