Gå til innhold

Hjelp til å lage forside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å lage forside? Jeg prøvde å lage en forside, men det ble bare tull. Jeg kan sikkert betale litt også.

 

 

hva er det du skal lage framside til da?

og i hva?

 

er det til en nettside?

eller?

 

litt mer info hadde vært fint :thumbup:

 

Nei, det er ikke til en nettside, men bare en A4 format, skal brukes iforbindelse med en "bedrift" på skolen.

Lenke til kommentar
Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å lage forside? Jeg prøvde å lage en forside, men det ble bare tull. Jeg kan sikkert betale litt også.

 

 

hva er det du skal lage framside til da?

og i hva?

 

er det til en nettside?

eller?

 

litt mer info hadde vært fint :thumbup:

 

Nei, det er ikke til en nettside, men bare en A4 format, skal brukes iforbindelse med en "bedrift" på skolen.

 

hvilken type "bedrift" da ?

hadde vært fint hvis du kom med litt info... lettere å hjelpe deg kanskje ;)

Lenke til kommentar
Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å lage forside? Jeg prøvde å lage en forside, men det ble bare tull. Jeg kan sikkert betale litt også.

 

 

hva er det du skal lage framside til da?

og i hva?

 

er det til en nettside?

eller?

 

litt mer info hadde vært fint :thumbup:

 

Nei, det er ikke til en nettside, men bare en A4 format, skal brukes iforbindelse med en "bedrift" på skolen.

 

hvilken type "bedrift" da ?

hadde vært fint hvis du kom med litt info... lettere å hjelpe deg kanskje ;)

 

Det er i forbindelse med markedsføring og ledelse faget, hvor vi har dannet "bedrifter". Gruppen min har valgt å markedsføre produktet Imsdal, og vi jobber for tiden med å lage en rapport. Jeg har prøvd å lage en forside, men den ble stygg... Det er derfor jeg er ute etter hjelp. Forsiden skal være i a4 format og skal inneholde:

 

Navnet: Imsdal

- Kilde til et renere liv

 

Av: Ali, Camilla og Hege

Bjerke VGS

 

hvis noen klarer å hjelpe meg, så send meg en PM

Lenke til kommentar
Kan du ikke ta bilde av en på gruppa, eller alle sammen og late som om dere drikker vann fra en imsdal flaske els? det er selve bildet så skriver du av de på gruppa.

 

Det var et kreativ ide! Jeg skal prøve det, men da bør man ha sånn hvit bakgrunn da. Men, bruker du photoshop. Jeg klarer ikke å bruke det programmet, jeg tenkte på om noen kunne lage forsiden i det programmet. Det blir veldig tøft :)

Lenke til kommentar
Kan du ikke ta bilde av en på gruppa, eller alle sammen og late som om dere drikker vann fra en imsdal flaske els? det er selve bildet så skriver du av de på gruppa.

 

Det var et kreativ ide! Jeg skal prøve det, men da bør man ha sånn hvit bakgrunn da. Men, bruker du photoshop. Jeg klarer ikke å bruke det programmet, jeg tenkte på om noen kunne lage forsiden i det programmet. Det blir veldig tøft :)

 

jeg bruker photoshop, men er så veldig flink i det :p

men går alltids ann å prøve... hvis ingen andre her er villig til å hjelpe deg? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...