Gå til innhold

Overbetalt lærling - frekt å spørre om mer?

SSSø

Anbefalte innlegg

Du sa at sjefen din svarte deg med en "flere siders" mail.

Jeg tror forklaringen din kanskje ligger der. Les den på nytt og se etter om det står noe om hva dem har beregnet lønnen utifra.

Flere sider var nok en overdrivlse, men den var ganske lang. Sto at de hadde flyttet meg over på et annet prosjekt og noe greier. Men altså; hva det vil si aner jeg ikke. Jeg jobber med det samme som alle andre - på forskjellige prosjekter hele tiden.

I morgen skal jeg ut og snakke med en på kontoret, så da tror jeg nok at jeg bare tar meg en tur inn til hun som styrer med lønnen også, så får vi se.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er all betalingen ren timelønn? det kan være noe provisjonsbasert lønn eller akkord inne i bildet..

Når du snakker om prosjekt så er det kanskje forskjell på hva prosjektene går ut på, og kontrakten som er inngått mellom din bedrift og oppdragsgiver... F.eks. folk på større annlegg tjener mer enn de andre i samme bedrift som kanskje bare gjør små-greier..

Lærlinglønnen skal være en årslønn til en fagarbeider fordelt på 2 år.. -Siden du går 3 år så er det kanskje noe med det siste året ditt?

Jeg ville ventet til etter at du hadde fylt 21, og etter at du har fått lønninga med å mase..

I de fleste tilfeller får du uansett etterbetalt.. Og det kan da ikke være snakk om så mange kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...