Mann20 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei! Jeg og en venn har ikke spilt sammen på lenge, pga problemer i CoD4. Vi testet igjen her om dagen, i håp om at det var blitt fikset nå, men nei. Da jeg eller han mottar og godtar party-invite, så kommer det opp: Error: Unable to connect to host! Det er ufattelig irriterende. Noen med samme problem eller løsning? Takk! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dette er helt vanlig. Sørg for at kompisen din er i et party mens han inviterer deg og ikke inn i et game. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 jupp, normalt og det problemet vil nok aldri forsvinne heller Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 gå ut til singel player å så til multi igjen. hvis det ikke funker prøv å skru av å på. det hjelper!! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Har prøvd alle ting her.. Har det noe å si at både jeg og han spiller alene, og ingen er i et party med andre da man inviterer? Det er jo masse folk som spiller i party, hvordan gjør de det da? Det er jo til og med turneringer har jeg sett, hvordan gjør man det her? Takk! Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 er som regel routern som har noe å si... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Siden så mange får det til, har ikke noen løsningen på routern eller hva det nå enn er? Har veldig rask internettforbindelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå