Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Positivt eller negativt?

Gjest flight

Anbefalte innlegg

Jeg er med i jente fra skolen ganske mye, men det jeg lurte på var: Er det positivt eller negativt og bare være nikke dokka hennes? Hu snakker hele tiden, jeg kommer knapt til ordet, jeg bare sier meg enig/uenig i alt hu sier osv.'

Er det positivt eller negativt? hu skravler hele tia, selv når jeg prøver og sie noe avbryter a meg for og si noe annet, jeg bare "Greeeit, og er litt oppgitt" men liker a veldig godt ( vil bli mere enn bare venn med a ) så er det positivt eller negativt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, kjenner meg igjen i denne. Negativt i den forstand at du er ute etter noe "mer". Høres ut som om du har blitt homsevennen/terapauten hennes.

Neeii, ikke si sånt :pp

Når hu ikke snakker, eller når vi er med andre flørter a da =p? hu tar kino på meg hele tiden og er helt oppå meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er måten du ser på det for deg om det er negativt eller posetivt.

Noen liker at jenter snakker mye andre liker det ikke.

Vis du gjerne vil bli noe mer så kan du jo prøve og avbryte henne litt så hun forstår at du også har et stemmebånd og meninger.

Noen elsker jo og høre sin egen stemme og tenker ikke over at de snakker mye.

Fortell henne det litt forsiktig at du også har noe og si så hjelper nok dette.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Hehe, kjenner meg igjen i denne. Negativt i den forstand at du er ute etter noe "mer". Høres ut som om du har blitt homsevennen/terapauten hennes.

Neeii, ikke si sånt :pp

Når hu ikke snakker, eller når vi er med andre flørter a da =p? hu tar kino på meg hele tiden og er helt oppå meg :p

Så gjør noe med det da, ta et grep og få henne eller så ender hun opp med en annen gutt.
Lenke til kommentar
Gjest gjesten!

nå har jeg bare skumlest den pick-up-artist sjekke tråden, men hva med å følge et tips fra den å overraske henne litt? Si dere er ute og hun fortsetter i samme stil ; kjører over deg hele tiden. Og du kommenterer til henne at hun faktisk overkjører folk, eller det blir kanskje litt brått:p kanskje at hun snakker litt mye eller noe. Hun vil sannsynligvis bli litt overrasket, kanskje dere vil diskutere litt, og hun kan se deg fra en annen side. Slik at hun faktisk legger merke til deg da:p at du har meninger og ikke er noen random fyr. Men for all del ikke start en krangel da! Ville hvertfall jeg satsa på, for slik det er nå kan jeg vel ikke se at du har sjangs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...