Zisken Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 hei ! jeg spiller counter strike 1.6 og det har skjedde noe, "fuckka" jo... jeg spiller .. og når jeg lukker cs opp og ned igjen -> går ned på skrive borde og inn på spillet igjen.. blir det noe rart med musa, akuratt som at musa lagger "slowmousen lagg" vet ikke om noen har samme probleme? er sånn spesiell lagg, skjer bare når jeg "legger oppp, og ned cs" TAKK PÅ FORHÅND!!!! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ikkje legg ned cs da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vi har en egen kategori for CS. Fint om du der i tillegg klarer å lage en gyldig emnetittel som ikke bryter med både treordsregelen og den generelle regelen som sier at emnetittel skal være beskrivende for trådens innhold. Denne stenges, lykke til i nevnt kategori. Bruk forresten ikke kun store bokstaver i emnetittel. Dette oppfattes som skrikende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg