Poseboen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 En venn av meg har en Acer Aspire 5610z. nå nylig sluttet touchpaden og virke og det er utrolig irriterende. Jeg vet ikke helt hvordan man fikser det så håper på hjelp. Har sett litt på siden til Acer, men fant ikke noe som kunne være til hjelp. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er ikke bare at touchpaden er blitt slått av? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Ok, hvordan skrr jeg den på? Aldri hatt Laptop så har rett og slett ikke peiling. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 prøv å trykk Fn-f7 på samme tid Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Haha, var så enkelt ja. Rota rundt i en time og lette etter drivere etc. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Haha, var så enkelt ja. Rota rundt i en time og lette etter drivere etc. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå