mr_Flibble Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal snart bestille meg en ps3, men hva slaks spill burde jeg skaffe meg til en PS3?. Det er 3 spill som jeg har valgt ut men bare en av de som er ute og to andre kommer snart ut. Spilla er. Battlefield bad company Star Wars unleashed Dead space Så hvilke spill anbefaler dere?. Har sett litt på Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots men jeg har ikke spillt de andre MGS spilla så det blir kanskje litt vanskelig å forstå historien? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 GTA 4 kan anbefales. Hvis du liker bilspill kan du jo se nærmere på GT5 prologue og Motorstorm (offroad spill) Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du må ha gta4 Motorstorm er kjempebra spill. Husker jeg rett kommer motorstorm 2 også. (spiller ikke så mye ps3 for tiden) Så kommer vel little big planet snart, skal være kjempekult. Racing: Burnout paradise (burnout 5) Buzz Quiz TV er kjekt om dere er flere. Nedlasting fra psn: Ratchet & Clank Quest for booty Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Battlefield: Bad Company er kjempebra! Fuel ser også ganske bra ut Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Eg vil råde deg til å søkje gjennom tidlegare trådar her på forumet. Du finn mange gode råd der (gjerne dei same spela som går igjen). Ein tråd som kan vere til nytte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=999266 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hør på ttt. Men, andre spill som anbefales er GRiD, Warhawk, Uncharted, Call Of Duty 4, Skate og Folklore. Lenke til kommentar
mr_Flibble Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Takk for svara. Jepp skal høre på ttt Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er jeg på søking etter ett nytt spill, kan jeg også ta meg en tur innom gamerankings.. Da er det lett å luke bort de spillene man skal styre unna, særlig om man ikke har fulgt med på en liten stund er den siden å anbefale.. (Ikke bare se på karakterene så, men de er jo der til å rettlede deg) Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Etter min menning synes jeg Gta IV var bortkasta penger! Ser at Uncharted koster 300 kroner, husker ikke helt hvor dt var, men uncharted er rett og slett det beste spillet på markedet! Edit: Cod4 er også å anbefale! TOPP GRAFIKK, DRIT BRA ONLINE MULIGHETER MED LEVLER, tror 55 var det høyeste ^^ Synes det er drit bra selvom jeg bare er lvl 6 -.- Endret 6. september 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Anbefaler COD4 på det høyeste. det er 9 prestige og i hver prestige må du komme i rank 55. Men hvis du liker fotball spill burde du vent litt på fifa 09. kommer nok til å bli et par timer på online. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg kjøpte Uncharted: Drake's fortune for 299,- på spaceworld. Beste kjøpet på lenge! Spillet er genialt, så dermed vil jeg anbefale det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vil faktisk anbefale deg Viking: Battle for Asgard. Spillte igjennom det for noen uker siden, og det var meget bra. Mange som har oversett dette tror jeg. Jeg synes ivertfall det var en liten perle av et spill Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hmm, Uncharted er bra, og Assassins Creed, hmm Resistance Fall of Man er ganske bra. Selv synes jeg BF bad company er drit dårlig men, smak å behag Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva i helvette.. syntes du seriøst Resistance Fall of Man er bra???? Suger hardt. men, men Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Resistance er moro det, da. Og nå er det jo billig også. Morsomste jeg veit på PS3 er ratchet and clank, Uncharted, GTA4, Motorstorm, og Tekken. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 nææ, gammelt som faen. Et av dem første spillene sm ble laget.. Cod med venner (L) finnes ikke bedre;) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva i helvete har det med saken å gjøre at det er gammelt? Selvom et spill er gammelt, gjør det ikke dårlig fordet. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva i helvette.. syntes du seriøst Resistance Fall of Man er bra???? Suger hardt. men, men Ja synes resistance var bra jeg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva i helvete har det med saken å gjøre at det er gammelt? Selvom et spill er gammelt, gjør det ikke dårlig fordet. Noen som er av den oppfatninegn vet du. Samme med musikk og film, er det gammelt er det dårlig. Er ikke av den oppfatning selv, Motorstorm er det beste bilspillet jeg har spilt selv om det begynner og bli over et år nå. Personlig likte jeg ikke RFoM, men det kan komme av at jeg ikke er så veldig glad i fps spill. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spørs jo hvor gammelt man snakker om, men RFoM er absolutt ikke så gammelt at man kan bruke uttrykket "drit gammelt" sorry mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå