AvidGamer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ser ut som gutten har problemer. Først som denne nyheten om at han forsvant under filmingen av Ong Bak 2, og brøt ned gråtende i et interview. Så kom dette at han har lagt ned noen exstreme krav for å gjøre filmen ferdig, blir de ikke oppfylt lover han å forsvinne igjen og bli aldri funnet igjen.... Må si jeg er kjempe skuffet og lei meg. Tony Jaa ble straks min favoritt martial arts skuespiller etter å sett Ong Bak og Tom yum goong . Håper han blir i form snart. Endret 4. september 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Elsket Ong-Bak og vil gjerne ha mer. Har ikke sett den andre ennå, men Ong-Bak er helt syk når vi tenker på hvor mye som ikke er triks. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Haha, fyren er nok ferdig etter denne filmen, er sikkert ikke overflod av folk i Thailand som vil ha noe med han å gjøre da gitt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Elsket Ong-Bak og vil gjerne ha mer. Har ikke sett den andre ennå, men Ong-Bak er helt syk når vi tenker på hvor mye som ikke er triks. Du bør se Tom yum goong. Filmen er svært dårlig når det gjelder redigering, den er et stor rot rett og slett. Men stunts og action scenene er rå. Den har også verdens lengsete kontinuerlig filmet action shot (han går opp noen trapper/etasjer og banker opp folk og kaster dem av) med 1 kamera. Slutten er helt syk. Tror den filmen holder rekorden for mest bein knusing.... PS Ser ut som Ong-Bak 2 trailer er ute: Se filmen hos Youtube Endret 5. september 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå