Ethernet Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hei! Jeg har problemer med visning av webcam i nettleseren med WebcamXP. Hvis jeg velger en lokal IP adresse å sette serveren "på", så fungerer det helt knall, men hvis jeg velger den eksterne adressa mi, så får jeg bare "failed to connect" Failed to Connect Firefox can't establish a connection to the server at 8x.xxx.xx.xxx:8080. Though the site seems valid, the browser was unable to establish a connection. * Could the site be temporarily unavailable? Try again later. * Are you unable to browse other sites? Check the computer's network connection. * Is your computer or network protected by a firewall or proxy? Incorrect settings can interfere with Web browsing. Ja, portene mine er åpnet, jeg ahr prøvd ALT jeg har funnet gjennom Google. Eller, jeg har forwardet portene mine akkurat som det har stått overalt, men om de er åpne er ikke sikkert. Da jeg aldri har fått særlig gode porte med min Linksys router. Any Ideas? Routeren er en WRT54GX-v2 forresten Endret 4. september 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå