_tHokA_ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Sitter nå med en Pioneer AVH-P5700DVD i bilen. Gøy å kunne se film i bilen, og den store skjermen. Men det jeg lurte på er om den har så god lyd kvalitet som de nye spillerne som har kommet ut etter den kom. Tenkte da på Pioneer sin DEH-P700BT, eller DEH-P7000UB. Vil jeg få bedre lyd om jeg kjøper en av de 2 siste jeg linker til? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 AVH-P5700 er jo enkel DIN spiller uten at jeg faktisk har testet selv så regner jeg med at du får bedre lyd ut fra vanlig spiller. i spilleren din er det jo faktisk en skjerm + masse saker som driver skjermen i tilegg til alt det andre. uansett er det jo anbefalt å kjøre egen forsterker på diskant og mellomtone. jeg snakket med min audiofile kolega på torshov ang disse 2 spillerene for en stund siden, han mente DEH-P700BT var bedre enn DEH-P7000UB, mest pga utydelig skjerm på DEH-700BT, om dagen, var vistnok litt svakt lys på den. men, send PM hvis du vil bli kvitt din AVH-P5700 da, jeg har siklet på noe slikt en stund. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 hehe, ja. Er jo enkel DIN spiller det å. Mente en vanlig spiller uten sånn flip skjerm. I gamle bilen hadde jeg en Pioneer DEH-P7900UB. Veldig fornøyd med den. Hadde jo den "high voltage" utgangene. Men jeg får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå