Zimmerknaben Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har en linksys WRT54GL og 10 mb linje fra get. Men det trådløse blir veldig sakte, selv om jeg står med den bærbare rett på siden eller over routeren. En annet problem er at når jeg kobler en nettverkskabel fra routeren til den bærbare dataen, har jeg lokal og internett tilkobling... men noen minutter senere har jeg bare lokal tilkobling. Den stasjonære derimot fungere det helt fint på. Kabelen er altså ikke problemet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prøv og oppdater det trådløse nettverks kortet sine drivere og se om dette hjelper. Du kan også bytte frekvensen som den trådløse rutern bruker om det er mange andre trådløse nett der du bor som pc-en plukker opp. Vis mange bruker samme frekvens kan dette skape problemer. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Høres ut som dette er driverrelatert. Ville bare glemt det trådløse problemet til du får kablet nettverk til å fungere. Sjekk at alle drivere til hovedkortet er installert og selvsagt alt som har med nettverksdrivere. Når det gjelder trådløst så skal det yte 10Mbit + på den avstanden du prøver på, så det er trolig computeren din som har feil software/driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå