Gå til innhold

Trenger hjemmekinoanlegg så billig som mulig

Anbefalte innlegg

hei. jeg har kjøpt meg en skikkelig godskjerm, men mangler lyden for en god opplevelse. jeg er nå student og er ikke så rik at det gjør noe. derfor trenger jeg en reciver\dvd spiller av noe slag som kan fordele lyden på 2.1 anlegg. trenger også en basshøytaler. gjerne ett par småhøytalere i tilleg. har ps3, hd-dekoder og full hd skjerm. så hadde vært flott om reciveren\dvd spilleren har 2xHdmi inn og 1 hdmi ut har ett par helt greie sonyhøtalere for høyre og venstre høtaler, ment trenger en liten sub. leita litt rundt, men har ikke greid å finne akkurat det jeg er ute etter. jeg trenger ikke monsterreciver som kan fordele 7.1 eller noe. smått og billig.

kjapp oppsumering:

koble 2.1 anlegg til ps3, hd-dekoder og hd skjerm.

si ifra hvis dere trenger mer info. jeg er veldig nybegynner når det gjelder lyd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

hifi klubben har noen dvd receivere som burde passe.

ellers er det jo sånn at hvis du kniper inn nå, så vil det komme en dag da du savner avspilling av bluray, støtte for de nye hd lyd formatene, flere hdmi innganger, oppskalering osv.

Dermed må du skifte ut alt, noe som blir dyrere alt i alt enn å kjøpe halvveis nå.

Men det velger du selvsagt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...