HulkHaugen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prøver å få tak i et superenkelt program. jeg vil at musen min skal lage et dobbeltklikk etter x min/sek/timer. Håpte at noen her inne er villig til å lage det... trenger ikke noe fancy, bare et program som dobbeltklikker der musen peker, og intervallene har ikke så mye å si, kanskje en times intervall. skal brukes i xp. Hvis du lurer på hvorfor jeg trenger det, så er det fordi jeg vil ta opp kampen mellom norge og island, og jeg klarer ikke det uten å restarte et plugin etter at autorec er aktivert. Eller om noen vet om et lett brukanes program som kan brukes, så hadde det vært fint. Fant autoclicker 1.5, men den gav kun 50 klikk i shareware, og de brukte jeg opp under testing... har googlet mye etter dette, men mye av det er virus i forbindelse med sånn "tjen penger på å ha reklame på pc-skjermen greie... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvis du lurer på hvorfor jeg trenger det, så er det fordi jeg vil ta opp kampen mellom norge og island, og jeg klarer ikke det uten å restarte et plugin etter at autorec er aktivert. Tror nok de fleste her inne er imot å hjelpe til med å jukse i (tåpelige) konkurranser. Lær deg å programmere selv eller bruk pekefingeren til å trykke. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 er det juks å spille inn en fotballkamp? Hvis den blir programert med én times intervall, så er det vel vanskelig å jukse? jeg skulle gjerne ha laget programmet selv, men rekker ikke lære meg det til i morgen ettermiddag. reiser bort i helgen, og vil gjerne ta opp kampen på harddisken.. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Beklager, da missforstod jeg første innlegge ditt class Program { [DllImport("user32.dll")] private static extern void mouse_event(UInt32 dwFlags, UInt32 dx, UInt32 dy, UInt32 dwData, IntPtr dwExtraInfo); private const UInt32 MouseEventLeftDown = 0x0002; private const UInt32 MouseEventLeftUp = 0x0004; static void Main(string[] args) { while (true) { System.Threading.Thread.Sleep(5000); Console.WriteLine("Click"); mouse_event(MouseEventLeftDown, 0, 0, 0, new System.IntPtr()); mouse_event(MouseEventLeftUp, 0, 0, 0, new System.IntPtr()); mouse_event(MouseEventLeftDown, 0, 0, 0, new System.IntPtr()); mouse_event(MouseEventLeftUp, 0, 0, 0, new System.IntPtr()); } } } Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 nå begynner vi å snakke. kan jeg lime inn den reglen i C# 2005 og kompilere (eller hva det heter), så vil musen min gi et dobbelklikk en gang i timen f.o.m. jeg starter det? Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du kan bruke AutoHotKey og lage et bitte lite script der. Hvordan sende museklikk: http://www.autohotkey.com/docs/Tutorial.htm#Send Hvordan gjenta en handling: http://www.autohotkey.com/docs/Tutorial.htm#Loop Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Du kan bruke AutoHotKey og lage et bitte lite script der. Hvordan sende museklikk: http://www.autohotkey.com/docs/Tutorial.htm#Send Hvordan gjenta en handling: http://www.autohotkey.com/docs/Tutorial.htm#Loop ok, så hvis jeg har gjort det riktig nå så fungerer følgende kode? Loop { click 2 Sleep 3600000 } edit: lagde en 10 sek test, og det ser ut til å fungere perfekt Endret 5. september 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Burde fungere. Dobbelklikker på gjeldende posisjon, venter en time, gjenta. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Tusen hjertelig takk. for bare satse på at ingen ting går galt mens jeg er borte, så kan jeg kose meg med fotballkamp når jeg kommer hjem :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå