Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen gjør ting på egenhånd i enkelte spill

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg har et problem med en pc der pcen gjør som den selv vill i enkelte spill..

for eksempel: noen ganger når jeg spiller Deadliest Catch Alaskan Storm så kan påten gi full gass bakover vist jeg ikke tvangsstyrer den. og når jeg går inn i kartplotteren, så får jeg nesten ikke merket av på kartet der jeg skal sett første teine fordi at den går nedåver.. (du kan si det slik at det er akkurat som om noen holdte nede piltasten)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
etter en reinnstallasjon så gikk alt så pent til jeg avsluttet og gikk inn i spillet igjenn.

etter jeg gikk inn i spillet så er det ikke reversen som er problemet, for nå snurrer det rund av seg selv.

Har du en joystick koblet til PCen må du koble denne fra. Det er ikke støtte for Joystick i spillet og vil skape konflikt.

M

Lenke til kommentar

Jeg minner om våre regler for bumping:

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Denne tråden stenges

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...