loathsome Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei og hopp, Er det noe du savner på nettet i dag? En tjeneste, en applikasjon osv. Internett i dag dekker behovet til så og si alle og enhver, men jeg regner med det finnes unntak -- og derfor vil jeg vite hva akkurat du mener "mangler". Så er det jo også det med at man skaper et behov for noe selv. - loathsome Lenke til kommentar
lamial Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 At Google Earth tar den helt ut, og begynner med live filming av alle steder i verden døgnet rundt! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 At jeg kan bestille matvarer på nettet og få de på døra innen 1 time Hadde kanskje vært noe for gamle og/eller syke folk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 At jeg kan bestille dører på nettet og få de på matvarene innen 1 time Hadde kanskje vært noe for unge og/eller friske folk. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Savner gode, gamle Napster. Daniel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg savner et verdig alternativ til Google Reader, som ikke samler inn informasjon om bruken av tjenesten. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nettsted hvor man kan betale 10kr for å "leie" en film streamed med super speed. Med dvd kvalitet. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... (ble en lang og tung setning det...hehe) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 At jeg kan bestille matvarer på nettet og få de på døra innen 1 time Hadde kanskje vært noe for gamle og/eller syke folk. Peppes har det med pizza ihvertfall... men matvarer som melk og brød sliter du litt mer med da. gamle folk kan da spise peppes pizza med 1,5l brus hver dag Lenke til kommentar
runerask Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nettsted hvor man kan betale 10kr for å "leie" en film streamed med super speed. Med dvd kvalitet. Mener det finnes noe som heter anytime, som skal være noe i den duren. Er litt usikker på kvalieten og utvalget, stund siden jeg har vært innom siden...hehe Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... (ble en lang og tung setning det...hehe) Det finnes flere løsninger for dette Lenke til kommentar
runerask Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... (ble en lang og tung setning det...hehe) Det finnes flere løsninger for dette Joda, stemmer nok det. Men likeledes mangler det kanaler. Somregel er utvalget NRK og lokal NRK, og andre uinteresante kanaler Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nettsted hvor man kan betale 10kr for å "leie" en film streamed med super speed. Med dvd kvalitet. +1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Joda, stemmer nok det. Men likeledes mangler det kanaler. Somregel er utvalget NRK og lokal NRK, og andre uinteresante kanaler Tror jeg missforstod hva du mente. Når du sa alle kanalene du har hjemme, trodde jeg du mente alle kanalene du hadde hjemme. Alt du trenger er en tv-tuner og rett programvare Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... (ble en lang og tung setning det...hehe) Slingbox - den skulle fikse det. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... (ble en lang og tung setning det...hehe) Slingbox - den skulle fikse det. Har ikke fått studert linken helt enda, må sette meg inn i den i helga ...men siden jeg har digital-mottaker oppå TV som tviler jeg på at dette løser mitt "problem". Men lever iallfall litt i håpet Edit; Så har jeg Lyse-TV (Altibox) Endret 4. september 2008 av runerask Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ...men siden jeg har digital-mottaker oppå TV som tviler jeg på at dette løser mitt "problem". Men lever iallfall litt i håpet Om ikke det nevnte programet løser det (jeg kjenner ikke til den), så finnes det andre som kan. Det du trenger er en IR-transmitter som kan styre mottakeren fra PC-en. Det finnes mange å velge mellom. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... (ble en lang og tung setning det...hehe) Slingbox - den skulle fikse det. Har ikke fått studert linken helt enda, må sette meg inn i den i helga ...men siden jeg har digital-mottaker oppå TV som tviler jeg på at dette løser mitt "problem". Men lever iallfall litt i håpet Edit; Så har jeg Lyse-TV (Altibox) Den kan styre det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå