Gå til innhold

Hvilke nett-tjenester savner DU?

loathsome

Anbefalte innlegg

Hei og hopp,

Er det noe du savner på nettet i dag? En tjeneste, en applikasjon osv. Internett i dag dekker behovet til så og si alle og enhver, men jeg regner med det finnes unntak -- og derfor vil jeg vite hva akkurat du mener "mangler".

Så er det jo også det med at man skaper et behov for noe selv. :)

- loathsome

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At jeg kan bestille matvarer på nettet og få de på døra innen 1 time :p

Hadde kanskje vært noe for gamle og/eller syke folk.

Peppes har det med pizza ihvertfall...

men matvarer som melk og brød sliter du litt mer med da.

gamle folk kan da spise peppes pizza med 1,5l brus hver dag :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... :p (ble en lang og tung setning det...hehe)

Det finnes flere løsninger for dette ;)

Joda, stemmer nok det. Men likeledes mangler det kanaler. Somregel er utvalget NRK og lokal NRK, og andre uinteresante kanaler

Lenke til kommentar
Joda, stemmer nok det. Men likeledes mangler det kanaler. Somregel er utvalget NRK og lokal NRK, og andre uinteresante kanaler

Tror jeg missforstod hva du mente. Når du sa alle kanalene du har hjemme, trodde jeg du mente alle kanalene du hadde hjemme. Alt du trenger er en tv-tuner og rett programvare ;)

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt tenke meg å hatt alle TV-kanalene som er hjemme "live", slik at jeg kunne sett eventuelle programmer av interesse hvis jeg var borte på nettet... :p (ble en lang og tung setning det...hehe)

Slingbox - den skulle fikse det.

Har ikke fått studert linken helt enda, må sette meg inn i den i helga :)

...men siden jeg har digital-mottaker oppå TV som tviler jeg på at dette løser mitt "problem". Men lever iallfall litt i håpet :thumbup:

Edit; Så har jeg Lyse-TV (Altibox)

Endret av runerask
Lenke til kommentar
...men siden jeg har digital-mottaker oppå TV som tviler jeg på at dette løser mitt "problem". Men lever iallfall litt i håpet :thumbup:

Om ikke det nevnte programet løser det (jeg kjenner ikke til den), så finnes det andre som kan. Det du trenger er en IR-transmitter som kan styre mottakeren fra PC-en. Det finnes mange å velge mellom.

Lenke til kommentar

Slingbox - den skulle fikse det.

Har ikke fått studert linken helt enda, må sette meg inn i den i helga :)

Edit; Så har jeg Lyse-TV (Altibox)

Den kan styre det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...