Mato Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) dette er ikke en kategori for data høytalere av creative/logitec og andre plast ligene produkter som "passer" rundt datan , men en kategori for "normale" høytalere pc releaterte høyttaler spørsmål kan postes her : Lydkort og PC-høyttalere Sånn da burde det være avklart Lager denne på request her , rapporter for stikky og tar med : Hva med meg som skal kjøpe høytalere til min Home Theater PC? Nei, den har ikke forsterker. Jepp, den har 3,5 mm-utganger, men den har også SPDIF-utgang. Skillet mellom PC-høytalere og Hifi-høytalere blir litt kunstig, og for meg som vet mye om data men lite om høytalere er det ikke så lett å vite hvor man skal poste... defenisjonen eg vell ganske enkel , er høytalerne ment til og bruke rundt datan , altså forran en liten skjerm på en pult , da er det data høytalere . skal de i stua , gutterommet , normale høytalere . Endret 4. september 2008 av Mato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Veldig bra tiltak. Satser på at denne blir sticky snart. Der var den kommet opp! Endret 8. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg vet også mye om data og lite om lyd og bilde. Men jeg ser fremdeles ikke forskjellen.Jeg skal ha et hjemmekinoanlegg til å koble til PC'en (bruker TV som skjerm til både spill og videofremvisning) og kommer også til å bruke anlegget som hybrid til spilling / video / musikk. PC'en har et 7.1 lydkort.Hvor poster jeg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå