Flaske_kork Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en gaming PC som ikke var alt for dyr. Tenkte ca.6-7000kr, men den må være god nok til å takle nykommende spill ganske godt(helst på High), brukbar lyd til gaming og musikk, og hardisk kapasitet på 750GB. Er derfor villig til å strekke meg strekke meg litt lenger om nødvendig Trenger ikke tastatur, mus og skjerm (Hvis ikke denne regnes som for dårlig da Dell E193FP 19" Flatskjerm ) Har mest erfaring med og liker best Intel og Nvidia, men er åpen for andre forslag Takker for alle svar Lenke til kommentar
bebus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvis du konfigurer denne: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 vil du få en bra gaming pc til 6-7000 kr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvis du konfigurer denne: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 vil du få en bra gaming pc til 6-7000 kr Da er det mye bedre å gå for Netshop sin siden den er mye billigere. Trådstarter: Skal du bygge selv? Lenke til kommentar
Flaske_kork Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vill bygge PCen selv viss det gir best resultat for pengene Lenke til kommentar
Caliburn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg vill bygge PCen selv viss det gir best resultat for pengene Det jeg har kommet frem til etter et par ukers fram og tilbake med akkurat samme "problemstilling", er at Netshop sin maskin gir liten margin for å justere prisen ned. Hvis du skulle satt sammen en komplett.no ferdigmaskin hos en annen nettbutikk, med akkurat samme oppsett havner du kanskje et par hundre kroner under. Men Hva får du da for de 1-200kr extra hos komplett? Jo, 3 års garanti. Mulighet for å installere flere disker selv uten at det går utover garantien, samt at maskinen er oppe å kjører når du får den. Uten da å slippe å tenke på feilsøking m.m hvis ting ikke fungere i en maskin satt sammen selv. Og til slutt; følger med div programmer og spill gratis i tillegg til maskinen. Selvom dette er ting du kanskje ikke trenger, så kan du da alikevel regne disse opp mot en tilsvarende maskin hos annen nettbutikk, og da har du plutselig spart på å kjøpe hos komplett Jeg har akkurat satt sammen et eget oppsett av Komplett Gamer i25 - Creative edition. Havnet på 6.581,76 inkl. frakt. Oppsettet er som følger: Antec Nine Hundred sort miditower Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2 Intel Core? 2 Duo E8400 3.0GHz Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5 Samsung SpinPoint T166 320GB SATA2 Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200S USB2 multikortleser 3.5" sort PC Uten OS, White Box PC Edit: hvis du skulle velge en komplett.no maskin, prøv de forskjellige maskinene. Altså, i25, i05 osv. De har forskjellig pris, selvom du endrer innholdet til i være nøyaktig det samme. Det er 200kr å spare på oppsettet jeg har i i25 kontra i05. Ikke spør meg hvorfor Endret 4. september 2008 av Caliburn Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 Mukje for pengane der... Ser ut som å passe for din bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå