Nidaroo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg lurer egentlig på om det går an at man kan legge til en beskrivelse på feks, en fil som jeg har. Vil i all hoved sak benytte meg av å kunne legge til en beskrivende tekst av filmer som jeg har liggende på dataen. For kan være litt bakvendt å måtte gå på nettet for å lese om den og den filmen hvis jeg har glemt det. Vet at ved bilder kan man legge til egne "tittel, tagger, klassifisering, kommentar" mm. For å legge en helt beskrivende tekst under navnet på fila, går jo ikke an, blir for stygt... Noen som vet? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dette er en funksjon som er innebygget filformatet. Muligheten til å legge til tags, beskrivelser etc. vil med andre ord variere etter filtypen bildet, filmen osv. er lagret i Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Men finnes det ingen annen løsning på dette? For føler det er litt for tungvindt for å legge til/se denne informasjonen for hver gang. Er jo litt rart at Windows ikke har lagt inn noe ekstra for dette, for en mappe er jo noe som blir brukt nærmest i alle tilfeller når det gjelder sånne ting. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du kan jo legge ved filer som heter "originalfil_info.txt", for eksempel. Og så kan du programmere et program som henter ut informasjonen for deg og viser det i et diagram, dersom du interesserer deg for slikt. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Kan bli en smule for innviklet for min del xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå