Rorleggern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har nettopp bestilt Canon EOS 450D, og da lurer jeg på hvordan jeg kan vite at objektivene passer på mitt kamera? Er det nok at det står i IS, EF(-S)? eller hva skal det stå? Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har nettopp bestilt Canon EOS 450D, og da lurer jeg på hvordan jeg kan vite at objektivene passer på mitt kamera? Er det nok at det står i IS, EF(-S)? eller hva skal det stå? Er nok at det står EF eller EF-S... Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Er ike AF pgså noe? Eg er det forskjell på EF og EF-S? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Alle EF objektivene (med unntak av et par meget eksotiske objektiver) har autofokus. Så det er ikke noe å bekymre seg over. Før Canon introduserte EOS serien, så brukte de en helt annen fatning; disse heter FD (som erstattet FL, som erstattet ...) Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå