space-ace Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 hei har en 851 mhz amd duron. hvor mye går det å overklokke denne lurer på og kjøpe articsilver 3 og en ny cpu kjøler og en 120*120 kabinett vifte ,har dere noen gode,stille vifter å annbefale? kunne også trenge et overklokkings programm Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Her har du en artikkel om hvordan du kan overklokke prosessoren din. En Thermalright SLK800 kjøleribbe med en stillegående 80mm vifte vil gi god kjøling av prosessor. De fleste kabinetter har ikke plass for 120mm vifter, så du bør være sikker på at ditt har det før du kjøper. Mest vanlig er 80mm. Papst sine vifter er av god kvalitet og vil ikke rase med det første, disse finnes i forskjellige hastigheter, alt etter hvor mye støy/kjøling du vil ha. Lenke til kommentar
space-ace Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 er dette en bra kjøler: mist cpu kjøler,silent twin hos microplexeg (kom gjærne med forslag,må væer stille) kabinetvifte:ppst vifte,94m3/time.26db(a) og artic silver 3. burde det gå an å overklokke litt må da [/url] Lenke til kommentar
space-ace Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 er dette en bra kjøler: mist cpu kjøler,silent twin hos microplexeg (kom gjærne med forslag,må væer stille) kabinetvifte:ppst vifte,94m3/time.26db(a) og artic silver 3. burde det gå an å overklokke litt må da [/url] Lenke til kommentar
space-ace Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 er det ingen som svarer da Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 for å nå særlig lengre med en duron må du voltmodde hovedkortet for å få høyere prosessorspenning, søk litt på nettet på hovedkortet ditt (si hvilket det er her). er ikke så gale som det høres ut som, og fryktelig gøy når du får det til :smile: Lenke til kommentar
space-ace Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort jeg har da, kjøpte pcen av bruttern så jeg vet ikke hvilket jeg har? Lenke til kommentar
space-ace Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort jeg har da, kjøpte pcen av bruttern så jeg vet ikke hvilket jeg har? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 hmm, ikke for å være kjip, men du høres ikke ut som du har veldig mye greie på dette her. kanskje du skulle fått broren din eller en kompetent venn til å hjelpe deg? så kan du spørre oss om det de lurer på. Lenke til kommentar
space-ace Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 problemet er at jeg har en ferdig pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå