Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg gleder meg også til neste sesong!

Startet å se på Entourage for nesten to uker siden, klarte å fullføre alle sesongene på litt over én uke - og jeg ble aldri lei. Kjempeserie!

 

 

Så forresten også at Zac Efron skal være med, og siden det ble filmet i Beverly Hills, drar de nok tilbake til LA!

Zac Efron poses with a young fan after filming a guest spot for HBO’s hit show Entourage on Tuesday morning (June 2).

 

E! reports, “Zac Efron is the latest celeb to join the Entourage boys on HBO. Apparently Zac shot a scene this morning at Niketown in Beverly Hills. SWEET!”

 

http://justjared.buzznet.com/2009/06/02/zac-efron-entourage/

 

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg også til neste sesong!

Startet å se på Entourage for nesten to uker siden, klarte å fullføre alle sesongene på litt over én uke - og jeg ble aldri lei. Kjempeserie!

 

 

Så forresten også at Zac Efron skal være med, og siden det ble filmet i Beverly Hills, drar de nok tilbake til LA!

Zac Efron poses with a young fan after filming a guest spot for HBO’s hit show Entourage on Tuesday morning (June 2).

 

E! reports, “Zac Efron is the latest celeb to join the Entourage boys on HBO. Apparently Zac shot a scene this morning at Niketown in Beverly Hills. SWEET!”

 

http://justjared.buzznet.com/2009/06/02/zac-efron-entourage/

 

klarte alle sesongene på en helg.....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gleder meg ufattelig til mandag nå. For episoden kommer vel ikke før natt til mandag regner jeg med.

 

Har troa på at det tar seg opp denne sesongen, nå som det ser ut som Vince er back in business. Det er jo når gutta lever fett, serien også er rå å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...