haarod Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, det er mange gode "recurrings" i Entourage. Vanskelig å velge ut den jeg liker best, men Marvin er nok den feteste. Shauna er også herlig når hun disser Drama og Sal. De verste eller mest irriterende må være Amanda og Dom (hata de episodene med han i sesong 2 (?), men den i sesong 5 var ok) Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet når sesong 6 starter? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 HBO confirmed on October 6, 2008, that Entourage has been renewed for a sixth season, with filming set to begin in January 2009. The episodes are set to air summer of 2009. Gary Cole has been confirmed to be joining the cast as a regular for the new season. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Gleder meg sånn til neste sesong! Tror faktisk jeg må sette meg ned å se gjennom alle sesongene igjen Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Da er jeg på episode tre i tredje sesong, og jeg må faktisk si at den eneste jeg misliker mer enn Vince i serien er Dom. Håper jeg slipper å se ham igjen noensinne... Virkelig herlig å se Entourage igjen, selv om det er for fjerde eller femte gang. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 LET'S BUMP IT OUT (eller up), BITCH. Har akkurat begynt å se på sesong 1 av Entourage, og jeg er mildt sagt forelsket. Har sett piloten, og i kveld skal jeg se "the Review". Flotte saker, dette her. Og etter bare en episode kan jeg si at jeg liker Ari best. Fatter ikke at jeg ikke har sett på dette før nå, selv om jeg har hørt dritmye om den siden 2006. Entourage. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Serien er helt gull. Absolutt beste som går på tv for øyeblikket Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Serien er helt gull. Absolutt beste som går på tv for øyeblikket Går det på TV i Norge? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg sett totalt seks episoder. Blir bare bedre og bedre. Tok meg selv i å glise når vi fikk vite at filmen til Vince tjente 18 millioner. Smilte like mye når Vince fikk overtalt han produsenten til å gi ham rollen i Queens Blvd. Ellers er det mange deilige jenter og Ari Gold. Jeg elsker denne serien, og jeg har ennå 60 episoder jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er misunnelig. Skulle nesten ønske jeg ikke hadde sett alle sesongene 3 ganger Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har nok sett alle sesongene fire-fem ganger, men jeg greier fremdeles å storkose meg med episodene. I går satt jeg meg ned og så seks episoder av sesong fem igjen... Nydelige greier. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Entourage er heldigvis en av de seriene som fremdeles er underholdende når du ser på for 10ende gang. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tror jeg også må ta meg en entourage-maraton før sjette sesong. I miss Ari. Og personlig tror jeg at jeg misliker Drama mer enn noen andre i serien, irriterer meg grenseløs i hver episode. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Drama er jo bare så fet! :D Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Drama kan være en real bitch, men som regel er han helt utrolig kul og morsom. Han er bare så sær at det er gøy, liksom... Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Misliker ikke noen av "the regular cast", men har mislikt noen av gjesteskuespillerne sterkt. F.eks Emily (Ari's assistent i ses1,) Dom og kjæresten til Vince som var vegeterianer.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Faen, Dom var irriterende ass! Glad ingen likte han selv da de prøvde å "sympatisere" han opp. Get him out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå