haarod Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sesongfinaler er så kjipt.. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Syntes ikke denne episoden var så stas. Starten var skikkelig kul, og slutten var morsom, men det imellom var så som så. Fikk intrykk av å lese postene her inne at det var en skikkelig feelgood episode. Det bør bli mer festing i neste sesong. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 For meg var det feststemningen i starten, og godstemning på slutten som gjorde at jeg likte den. Og håper virkelig at godstemning fortsetter i sesong 6. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Likte denne veldig godt faktisk. Greit med roligere tempo hjemme i New York til en avveksling. Så kom godstemningen på slutten når ting løsnet seg for Vince. Ble nesten for mye innhold, de kunne godt ha laget en lengre sesongfinale for min del. Så er det bare å vente på neste sesong da ... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jublet på slutten da han fikk telefon fra Scorsese Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ah, samme her! Var faen meg på tide at noe gikk bra for gutta. Likte denne episoden. Var sikkelig feelgood stemmning over det hele. Og det MÅ jo bare bli festing i sesong 6. Det går jo så bra for alle! Vince har fått hovedrollen i en Scorsese film. Drama har kjøpt seg en bar (!). E har suksess med han komikern jeg ikke husker navnet på. Turtle har seg med Meadow Soprano (!). Ari er.. Ari. Mao, steinrik og fantastisk. Har en god følelse hva angår sesong 6. Jeg vil ha tilbake festinga og gi-seg-faen holdninga fra sesong 1 og 2. Det var DET som virkelig gjorde Entourage for meg. EDIT: Satt diverse ting i spoiler, var ikke helt sikker på om alle her inne har fått med seg sesongfinalen enda. Endret 25. november 2008 av Pasient Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Enig med resten her, feelgood stemninga var fantastisk. Scorsese er jo bare konge! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Enig med resten her, feelgood stemninga var fantastisk. Scorsese er jo bare konge! Det er han! Kanskje trådstarter kan endre emnetittel til " Entourage tråden" eller noe?! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nettopp sett ferdig serien nå, og er kjempefornøyd. Flott serie Noen andre enn meg som misliker Eric svært mye? Virker som om de prøver å få han til å virke kul og smart, men for meg er han en usikker drittunge som bare ødlegger for Vince. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Må da nevnes at det er høstet litt frukter av det han har gjort også da. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 snakk dritt om E en gang til og jeg bankeræ! E er den i gjengen som er smart. E kjører aston martin. E får masse damer Morsomt: Ari: "where is that little freak anyway" (om eric) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 E er patetisk. Han er alt for usikker og dummer seg ut hele tiden. Jeg blir sur av å se han. Han har kun et fåtall gode episoder. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 E er en nødvendig karakter. Han er ikke morsom, han er ikke kul, han er kanskje litt smart, men ikke veldig. Men han er noe av limet som binder serien sammen. Serien trenger noen "normale" folk for at de geniale karakterene som Gold og Drama skal kunne fungere. Hadde alle vært like eksentriske som Drama hadde morsomhetene blitt helt utvannet. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Enig der.. Må ha en som stopper gutta' fra å ta av helt i enkelte anledniner. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg er enig, men han har skuffet skikkelig i siste sesong. Jeg vil se mer Billy Walsh. Han brakte ut det bedre av E. Seth Green vs. Eric er bare tragisk. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Sant det. De hadde et par scener i "Viva Las Vegas" når de begynte og slåss og sånn Ellers har det bare vært kjedelig mellom de to. Endret 29. november 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Jeg er enig, men han har skuffet skikkelig i siste sesong. Jeg vil se mer Billy Walsh. Han brakte ut det bedre av E. Seth Green vs. Eric er bare tragisk. Billy Walsh vil vi nok ikke se så mye til vil jeg tro, grunnet av skuespillern har gått over til hovedskuespiller i 24. Endret 29. november 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Synd. Billy Walsh var genial! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, han er som karakterne Shauna, Marvin(bookien til Vince og gutta), Josh Weinstein, Dana Gordon og sånt som nesten alltid har vært de karakterne som funker å komme tilbake i ny og ne. Personelig digger jeg Marvin, Josh Weinstein og Bob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå