Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte denne veldig godt faktisk. Greit med roligere tempo hjemme i New York til en avveksling. Så kom godstemningen på slutten når ting løsnet seg for Vince.

 

Ble nesten for mye innhold, de kunne godt ha laget en lengre sesongfinale for min del.

 

Så er det bare å vente på neste sesong da ...

Lenke til kommentar

Ah, samme her! Var faen meg på tide at noe gikk bra for gutta. Likte denne episoden. Var sikkelig feelgood stemmning over det hele. Og det MÅ jo bare bli festing i sesong 6. Det går jo så bra for alle!

 

 

Vince har fått hovedrollen i en Scorsese film.

Drama har kjøpt seg en bar (!).

E har suksess med han komikern jeg ikke husker navnet på.

Turtle har seg med Meadow Soprano (!).

Ari er.. Ari. Mao, steinrik og fantastisk.

 

 

Har en god følelse hva angår sesong 6. Jeg vil ha tilbake festinga og gi-seg-faen holdninga fra sesong 1 og 2. Det var DET som virkelig gjorde Entourage for meg.

 

EDIT: Satt diverse ting i spoiler, var ikke helt sikker på om alle her inne har fått med seg sesongfinalen enda.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

E er en nødvendig karakter. Han er ikke morsom, han er ikke kul, han er kanskje litt smart, men ikke veldig. Men han er noe av limet som binder serien sammen. Serien trenger noen "normale" folk for at de geniale karakterene som Gold og Drama skal kunne fungere. Hadde alle vært like eksentriske som Drama hadde morsomhetene blitt helt utvannet.

Lenke til kommentar
Jeg er enig, men han har skuffet skikkelig i siste sesong. Jeg vil se mer Billy Walsh. Han brakte ut det bedre av E.

 

Seth Green vs. Eric er bare tragisk.

 

Billy Walsh vil vi nok ikke se så mye til vil jeg tro, grunnet av skuespillern har gått over til hovedskuespiller i 24.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...