Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Bare to? :(

 

Gutta drar tilbake til Bronx, og blir der til sesong 6. Mens vi sitter og tvinner tomler og ser på klokka.

 

Min teori.

 

Forøvrig var Ari Gold glimrende i forrige episode, som alltid! Liker også greia med "Meadow Soprano". Herregud så deilig hun har blitt siden Sopranos :p

 

Kult at vi får vite litt mer om turtle. Var på tide.. Hadde aldri gjetta at navnet hans var Sal.

 

Blir spennende og se hva som skjer videre, og siden det er bare to eps igjen, så bygger de sikkert opp til en sikkelig cliff-hanger episode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg har lest at Doug Ellin har stoff for 2-3 sesonger til, så tror nok vi ser minimum en sesong til. Personlig kunne jeg lett sett 10 sesonger til, hvis de hadde holdt like høy kvalitet som denne.

 

Det hadde jo vært konge!

 

Kunne sett 10 sesonger til jeg og, men noen småting jeg syntes de kunne endret litt på..

Alt er så usikkert hele tiden, vet aldri når jeg kan være sikker på hva som skjer videre. Tenker da på alle filmene og slikt. Eks. når Vince og E kommer hjem etter å ha blitt enige om en ny film, alle feirer og er glade, men så plutselig ringer Ari, Dana eller noen av de andre og sier at det ikke blir noe av denne filmen heller. Er litt smålei av det..

 

Syntes også det var bedre før med all festingen og party 24/7

Lenke til kommentar
Husker bare at etter sesong 4 sa de at 5 var den siste. Men har du link hvor det står at det mest sannsynlig kommer sesong 6? :)

 

http://www.eonline.com/uberblog/b32546_ent...her_season.html

It's official: The boys will be back.

Just five episodes into its resurgent fifth season, and two weeks after Jeremy Piven's third consecutive Emmy win for playing a long-suffering agent, HBO has renewed Entourage for another go-round.

 

Production on the sixth season is expected to begin early next year, ensuring that Vincent Chase and his Hollywood crew will return to the premium-cable airwaves by summer 2009.

Though it's apparently not just the fictional players who are excited by the news.

"We just spoke to the real Johnny Drama, and he is overjoyed by this pickup," executive producers Mark Wahlberg and Stephen Levinson said. "Most of all, we love being part of the HBO family."

 

 

"We're thrilled to be back for another season," creator Doug Ellin

added. "HBO has been amazing in allowing the show to grow and mature. I

never imagined when we started that we would make it to six seasons."

 

Wiki sier følgende:

Sixth season

HBO confirmed on October 6, 2008, that Entourage has been renewed for a sixth season, with filming set to begin in January 2009. The episodes are set to air in summer 2009.[17] Gary Cole has been confirmed to be joining the cast as a regular for the new season. [18]

http://en.wikipedia.org/wiki/Entourage_%28...29#cite_note-17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...