Filmvenn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen har, og noen elsker det. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Sweet Noen følger med bedre enn meg ja! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er godt ute i sesong 3 nå og liker det godt så langt. Sesong 1 var litt meh, men så har det bare blitt bedre. Ari Gold er sjef. Hvordan er nivået på serien fremover i resten av sesongene? Dabber den av eller blir den bedre? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Holder ikke nivået til de første sesongene og blir litt mer feelgood framfor handling, men fortsatt veldig, veldig bra. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er godt ute i sesong 3 nå og liker det godt så langt. Sesong 1 var litt meh, men så har det bare blitt bedre. Ari Gold er sjef. Hvordan er nivået på serien fremover i resten av sesongene? Dabber den av eller blir den bedre? Øker ca 1000% i spenningsfaktor for hver sesong (min mening) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Faen for en genial første episode i sesongen, glad jeg sparte opp alle episodene så jeg kan gå all over them. Også nye episoder av how to make it in america, SWWWEEEETHHH!! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Vet ikke hva jeg mener om slutten, den var i vertfall emosjonell. Tror jeg må bruke litt tid på å fordøye den, men nå synes jeg den var ganske grei. Skulle likevel ønsket at denne sesongen var litt lengre 13-14 episoder, så ikke alt ble så rushed. En ting jeg lurer på da, som både skylder dårlig minne og lite kunnskap om foreningslivet i hollywood. Det tilbudet Ari fikk fra John på slutten, skjønte liksom ikke helt hvorfor det var så stort for Ari? Fikk ikke Ari sitt eget selskap og ble "kongen" av Hollywood i sesong 6? Trodde ikke John var så mye større enn han? Edit: Blandet vist Terrance og John Ellis Endret 2. oktober 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå